Foto: Publicitātes foto

Jaunais "Maserati Grecale" apvidus automobilis ir trijžubura zīmola visu laiku vislabāk nokomplektētais automobilis. Piedāvājumā ir ārkārtīgi plašs dzinēju klāsts: parastais iekšdedzes dzinējs, hibrīda dzinējs, kā arī gada laikā "Grecale" būs pieejams arī kā "Maserati" vēsturē pirmais pilnībā elektriskais SUV.

Sākotnēji būs pieejams trīs "Grecale" versijas: "GT", ko darbina četrcilindru 300 zirgspēku hibrīddzinējs; "Modena" ar četrcilindru 330 zirgspēku hibrīddzinēju un jaudīgais "Trofeo", kas aprīkots ar augstas veiktspējas 3,0 l 530 zirgspēku V6 benzīna dzinēju, kas izgatavots uz "Nettuno" dzinēja bāzes un pielāgots "MC20". Piedāvājumu noslēgs "Grecale Folgore" – pilnībā elektriska versija ar 400 voltu tehnoloģiju.

"GT" versijā "Grecale" ir 4846 mm garš ar 2901 mm riteņu garenbāzi, 1670 mm augsts, 2163 mm plats (ieskaitot sānu spoguļus), bet attālums starp aizmugurējiem riteņiem ir 1948 mm ("Trofeo" tas ir vēl lielāks). Turklāt "Trofeo" modifikācija no vietas līdz 100 km/h spēs paātrināties superauto cienīgās 3,8 sekundēs un maksimāli sasniegt 285 km/h.

"Grecale" dizains iekļauj "Maserati" jauno vizuālo simbolu, kas izceļ katru jauno modeli kopš "MC20". Aizmugurējos bumeranga formas lukturus iedvesmojis Džudžāro veidotais "3200 GT" modelis, un tie ir pielāgoti ar trapecveida līniju un padarīti vēl satriecošāki, izmantojot kabīnes kupejas efektu un sporta automobiļa apdari.

Salonā viss ir kļuvis skārienjutīgs – lielais 12,3 collu galvenais ekrāns, kas ir lielākais, kāds vispār ir bijis "Maserati", vēl viens 8,8 collu displejs papildu vadībai un trešais displejs aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.

"Maserati Grecale" tiks ražots Itālijā un tirdzniecībā Eiropā nonāks šī gada pirmajā pusē, konkurējot ar tādiem modeļiem kā "BMW X3 M" un "Porsche Macan".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!