'Maybach' apvidus auto ar komfortu kā lidmašīnas biznesa klasē
Foto: Publicitātes foto

"Mercedes-Benz" ražotājam piederošā īpaši grezno automobiļu marka "Maybach" prezentējusi savu pirmo sērijveida apvidus automobili "Mercedes-Maybach GLS", kas tirgū konkurēs ar "Bentley Bentayga", "Rolls-Royce Cullinan" un greznākajām "Range Rover" versijām.

Jāatzīmē, ka pirmais mēģinājums apvidus auto segmentā "Maybach" markai bija 2017. gadā, kad uz "Mercedes-Benz" robustā G-klases apvidnieka "G 500 4x4²" bāzes izstrādāja ierobežotās sērijas "Maybach G650 Laundaulet" modifikāciju. Vairāk nekā pusmiljonu eiro vērto 99 vienībās ierobežotās sērijas "Maybach" G-klases apvidnieku gluži par sērijveida nenosauksi.

Tomēr jau tobrīd "Mercedes-Maybach" strādāja pie apvidus automobiļu, kuru piedāvās daudz plašākā mērogā – uz "Mercedes-Benz" jaunās paaudzes "GLS" modeļa bāzes. Tiesa, sērijveida modelis nav izrādījies tik revolucionārs kā pirms gada prezentētais tā koncepts, tomēr tajā tika un tā ir iekļauta virkne dažādu interesantu risinājumu.

Atšķirībā no "Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury" prototipa sērijveida "Mercedes-Maybach GLS" vizuāli ir praktiski identiska "Mercedes-Benz GLS" modeļa kopija. "Maybach" modelim ir citāda dizaina radiatora dekoratīvais režģis ar vertikālām "ribām". Pat uz motora pārsega ir "Mercedes-Benz" emblēma, bet "Maybach" logotipi eksterjerā ir tikai uz virsbūves aizmugurējiem statņiem. Līdzība ar standarta "GLS" modeli ir tik liela, ka pat izgriezumi priekšējā buferī "Maybach" modelim ir tādi paši, tikai pārklāti ar hromētu režģi.

"Mercedes-Maybach GLS" apvidnieks paredzēts pamatā tiem bagātniekiem, kuri izvēlas braukt ar šoferi, jo augstākais komforts paredzēts pasažieriem aizmugurējā sēdekļu rindā. Lai atvieglotu iekāpšanu un izkāpšanu no auto salona, ir speciāls izbīdāms slieksnis, kas spēj izturēt līdz 200 kilogramu slodzi. Aizmugurējo pasažieru kājām vietas ir vairāk nekā metrs, bet atbīdot priekšējā pasažiera sēdekli līdz galam uz priekšu, aizmugurē sēdošajam ir 1,34 metri vietas kājām un ļauj pat ceļā nosnausties, aizmugurējo sēdekli saregulējot kā lidmašīnas biznesa klasē.

Interesanti, ka "Maybach" apvidnieks vismaz sākotnēji nav aprīkots ar V12 motoru, kā šīs markas limuzīni, bet gan ar spēka agregātu, kas aizgūts no "Mercedes-AMG GLS 63" – tas ir četrlitru V8 agregāts, kas attīsta 558 zirgspēku jaudu un 730 ņūtonmetru griezes momentu. Tas ļauj masīvajam apvidniekam no vietas līdz 100 km/h paātrināties 4,9 sekundēs un maksimāli sasniegt 250 km/h.

Neskaitot "Sport" un "Off-road" režīmu, šim "Maybach" apvidniekam ir arī "šofera" režīms, kas padara maigākas reakcijas uz akseleratora pedāli, rāmāk pārslēdz transmisiju un izslēdz motora "Start&Stop" sistēmu.

Tirdzniecībā "Mercedes-Maybach GLS" nonāks nākamā gada otrajā pusē. Automobiļa cena oficiāli pagaidām netiek atklāta, bet vācu "Auto Bild" aplēsis, ka tā būs no 180 tūkstošiem eiro.

Tags

Maybach Mercedes-Benz

Comment Form