'Mercedes-Benz GLE' – tā turpmāk sauks 'BMW X5' konkurentu
Foto: Publicitātes foto

"Mercedes-Benz" prezentējis atjaunināto M-klases apvidus automobili, kas turpmāk tiks dēvēts par "GLE" modeli. Turklāt šis automobilis ir pirmais apvidnieks "Mercedes-Benz" vēsturē, kas ieguvis no hibrīda agregātu ar akumulatoriem, kas uzlādējami no elektroligzdas.

"Mercedes-Benz GLE" virsbūves priekšdaļas noformējums ieturēts "GLE Coupe" stilā, kas 2014. gada decembrī tika prezentēts kā "BMW X6" konkurents. Jaunums no līdzšinējās M-klases atšķiras ar citādu radiatora dekoratīvo režģi, lukturiem un izplūdes sistēmas uzgaļiem.

Apvidus automobiļa hibrīda modifikācija "GLE 500e 4Matic" aprīkota ar spēka agregātu, kas pazīstams vēl no "S500 Plug-In Hybrid" limuzīna. Hibrīda sastāvā ir trīslitru biturbo sešcilindru iekšdedzes dzinējs (333 ZS), elektromotors (116 ZS), litija jonu akumulatoru komplekts (8,8 kWh) un septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba "7G-Tronic Plus". Hibrīda sistēmas kopējā veiktspēja ir 442 ZS un 650 Nm.

Tikai ar elektroenerģiju "GLE" hibrīds spējīgs nobraukt līdz 30 km distanci ar ātrumu līdz 130 km/h. Savukārt hibrīda režīmā ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš ir 3,3 litri benzīna uz 100 km.

"Mercedes-Benz GLE" pieejams arī ar tradicionālajiem iekšdedzes motoriem. No benzīna dzinējiem pieejams trīslitru V6 biturbo agregāts ar 333 ZS un 450 Nm, kā arī 4,7 litru V* ar 435 ZS un 700 Nm.

Savukārt no dīzeļmotoriem pieejams 2,1 litru četrcilindru agregāts ar 204 ZS un 480 Nm, kā arī trīslitru sešcilindru dzinējs ar 258 ZS un 620 Nm. Benzīna motori tiek sajūgti ar septiņpakāpju automātisko, bet dīzeļa – ar deviņu pārnesumu automātisko transmisiju.

Jau standartā "Mercedes-Benz GLE" aprīkots ar "4Matic" pilnpiedziņas sistēmu. Tomēr par papildus samaksu klients var pasūtināt "bezceļu pakotni", kas paredz pazemināto pārnesumu, starpasu diferenciāli un pneimatisko balstiekārtu "AirMatic".

Vēl šim "BMW X5" konkurentam būs pieejama adaptīvā balstiekārta "Ride Control", kā arī "Dynamic Select" sistēma, kura ļauj autovadītājam izvēlēties kādu no pieciem braukšanas režīmiem – "Individual", "Comfort", "Slippery", "Sport" un "Sport+".

Tradicionāli "Mercedes-Benz" modelis iegūs arī sportisko modifikāciju "AMG". Tā būs aprīkota ar 5,5 litru V8 biturbo motoru, kas attīsta 557 ZS un 700 Nm. Šādā versijā "GLE" no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 4,3 sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums elektroniski būs ierobežots pie 250 km/h atzīmes.

Ja ar to šķiet par maz, "Mercedes-Benz" piedāvā arī "S" versiju, kurā tas pats motors attīsta 585 ZS un 760 Nm. Tas ļaus paātrinājumu līdz 100 km/h samazināt par 0,1 sekundi, bet par papildus samaksu maksimālā braukšanas ātruma ierobežotāju pārcelt uz 280 km/h atzīmi.

Plašākai sabiedrībai "Mercedes-Benz GLE" pirmo reizi tiks parādīts aprīlī notiekošajā Ņujorkas autoizstādē. Tirdzniecībā modernizētais apvidnieks nonāks jūlijā. Tirgū tas konkurēs ar "Porsche Cayenne", "BMW X5" un "Range Rover Sport".

Tags

BMW Mercedes-Benz Ņujorkas autoizstāde
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form