Foto: Publicitātes foto

Pašlaik notiekošajā Ņujorkas autoizstādē "Mercedes-Benz" prezentējis sava visgreznākā apvidus automobiļa "GLS" jauno paaudzi. Automobilis ieguvis jaunu platformu, "lēkājošo" pneimatisko balstiekārtu, kļuvis lielāks un virkni jaunu elektronisko sistēmu.

Vizuāli jaunais "GLS" modelis ieturēts jau pazīstamā jaunā "GLE" stilā. Viena no jaunā modeļa īpatnībām – LED lukturi ar 112 gaismas diodēm katrā blokā, kas ceļu izgaismo vismaz 650 metru attālumā.

Salīdzinājumā ar priekšteci jaunais "GLS" ir par 77 milimetriem garāks un sasniedz 5,2 metru garumu. Savukārt riteņu garenbāze ir palielināta par 60 mm – līdz kopumā 3135 mm (salīdzinājumam – BMW jaunā "X7" apvidnieka riteņu garenbāze ir 3104 mm).

Palielinātie virsbūves gabarīti ļāvuši nodrošināt vairāk vietas salonā, īpaši aizmugurējiem pasažieriem, kuru kājām tagad ir par 87 mm vairāk vietas. Turklāt trešajā sēdekļu rindā tagad varot iesēsties arī cilvēki ar 1,94 metru auguma garumu. Jaunajā modelī trešā sēdekļu rinda ir arī elektriski apsildāma.

Klients varēs izvēlēties otro sēdekļa rindu kā standarta sēdekli ar trim sēdvietām vai arī kā divus atsevišķus sēdekļus, kurus pa vidu atdala konsole. Turklāt atsevišķa gaisa kondicionēšanas sistēma atbild par trešās sēdekļu rindas klimata kontroli.

Tikai ar viena taustiņa nospiešanu otrās un trešās sēdekļu rindas atzveltnes var elektriski nolocīt, veidojot līdzenu grīdu. Šādā gadījumā bagāžas nodalījuma tilpums pieaug līdz 2400 litriem.

Kā jau visiem jaunajiem "Mercedes-Benz", arī jaunajam "GLS" multimediju sistēmas 12,3 collu ekrāns ir apvienots ar mērinstrumenta paneļa tāda paša izmēra ekrānu. Multimediju sistēma atpazīst gan balss, gan žestu komandas.

Tāpat kā jaunais "GLE" modelis, arī "GLS" ir izgatavots uz platformas MHA (Modular High Architecture) un par papildu samaksu ir aprīkojams ar "lēkājošo" pneimatisko balstiekārtu "E-Active Body Control", kas cita starpā atvieglo arī izkļūšanu no iestigšanas bezceļos.

Jaunajam "Mercedes-Benz GLS" būs pieejams 367 zirgspēku sešcilindru benzīna motors (versijā "GLS 450") un 489 ZS jaudīgais V8 ("GLS 580"). No dīzeļdzinējiem pieejams 286 ZS jaudīgais sešcilindru agregāts versijā "GLS 350d" un šī paša motora 330 ZS versija "GLS 400d" modifikācijā. Motori tiks sajūgti ar deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un daļējo hibrīda sistēmu.

Tirdzniecībā jaunais "Mercedes-Benz GLS" nonāks vēl līdz šī gada beigām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!