Foto: Publicitātes foto

Moderni tehniskie risinājumi, braukšanas pieredzes uzlabošana un tendences noteicošas inovācijas attiecīgajās kategorijās – to visu nākamgad būs iespējams izbaudīt atjauninātajos "Alfa Romeo Giulia" un "Stelvio" modeļos.

Pateicoties jaunajām elektroniskajām vadītāja palīdzības sistēmām, autonomajai vadāmībai, pilnībā modernizētajai izklaides sistēmai ar pievienotiem papildu pakalpojumiem un pārveidotajai cilvēka un mašīnas mijiedarbībai, automašīnas tehnoloģiju kvalitāte ir sasniegusi mūsdienu prasībām daudz atbilstošāku līmeni.

Jaunajās "Alfa Romeo Giulia" sedanā un "Stelvio" apvidniekā ir iestrādāts 7 collu ekrāns vadības paneļa pašā centrā. Ekrāna izkārtojums ir pārveidots, lai racionālāk piedāvātu plašāku informāciju un pielāgotu autonomās braukšanas tehnoloģijas parametrus.

Savukārt 8,8 collu salona paneļa ekrāns ieguvis skārienjūtīgumu un jaunu izkārtojumu ar optimizētām grafiskajām ikonām, kas pielāgojamas katra vadītāja vajadzībām. Tas nozīmē, ka vadītājs var izveidot savu mašīnas profilu, tādā veidā, katru automašīnas funkciju pārveidojot par aplikāciju, ar kuras palīdzību kontrolēt visdažādākos automašīnas parametrus, kā zvanīšanas, klimata kontroles, kruīza kontroles u.c. funkcijas.

Viena no daudzām vadītājam noderīgajām funkcijām, kas iestrādāta "Giulia" un "Stelvio" modeļos, ir "My assistant", kas nodrošina SOS zvana opciju, ar kura palīdzību zvanu centrs saņems informāciju par automašīnas atrašanās vietu, identifikācijas kodu, lai spētu reaģēt un palīdzēt negaidītās vai avārijas situācijās.

Savukārt funkcija "My remote" ietver dažādus pakalpojumus, kas ļauj attālināti vadīt vairākas transportlīdzekļa funkcijas, piemēram, durvju bloķēšanu un atbloķēšanu, gaismu mirgošanu, izmantojot viedtālruni vai viedpulksteni, transportlīdzekļa atrašanās vietu un konkrētu parametru (ātruma un zonas) uzraudzību, brīdinot, ja iestatītie ierobežojumi netiek ievēroti. Tāpat papildu iepriekš minētajiem savienojamības pakalpojumiem pieejama arī navigācija, automašīnas Wi-Fi serviss, kā arī pretzādzību kontrole.

Drošas braukšanas asistenti ir viena no lielākajām auto sfēras tendencēm pēdējos gados, kas ievērojami palīdz ražotājam rūpēties par autovadītāja drošību. Braukšanas joslu ievērošanas asistents informēs vadītāju, ja tiks konstatēts, ka automobilis sāk pārvietoties ārpus savas braukšanas joslas, ar vizuāliem brīdinājumiem uz paneļa un ar manuālām sajūtām brīdinot vadītāju.

Tāpat jaunajos modeļos aktīvi darbosies aklās zonas asistents, kas pirms manevra veikšanas pārliecināsies, vai netuvojas cits automobilis. Nu jau daudzos automobiļos pieejamā adaptīvā kruīza kontrole pielāgos mašīnas ātrumu, ja priekšā būs novērojama aizķeršanās satiksmē, ievērojot drošu distanci no priekšā esošās automašīnas. Jaunajos "Giulia" un "Stelvio" darbosies arī ceļa zīmju atpazīšanas funkcija, tajā skaitā ātruma ierobežojumu atpazīšanas funkcija, kas ierobežos automašīnas ātrumu, atpazīstot konkrēto zīmi.

Katrai modeļa komplektācijai ir savs specifiskais raksturojums: "Giulia" pamatversijai ir 16 collu riepas un auduma salona apdare, savukārt modeļa "Super" versija nāk komplektā ar 17 collu vieglmetāla diskiem, kas ir biznesa versijas galvenā iezīme. "Ti" versijas piedāvājumā ir 18 collu riepas, koka apdares elementi un kvalitatīvi ādas sēdekļi, lai apmierinātu tos autovadītājus, kuri no auto sagaida greznību un izsmalcinātību reizē ar sportisku sniegumu.

"Giulia" modelis būs pieejams divās versijās: divu litru benzīna dzinēju ar 200 ZS jaudu un 2,2 litru turbo dīzeļa dzinēju ar 136 ZS jaudu. Abi pieejami ar aizmugurējo piedziņu un automātisko pārnesumkārbu. "Super" versija būs pieejama arī ar 160 ZS un 190 ZS dīzeļdzinējiem. Nosaukumi "Veloce" un "Veloce Ti", kas ir ikoniskākie "Alfa Romeo" vēsturē, apzīmē sportiskākās "Giulia" versijas, ko raksturo jaudīgi 280 ZS benzīna un 210 ZS dzinēji ar pilnpiedziņu, kā arī sportiski sēdekļi un oglekļa šķiedras detaļas automašīnā.

"Stelvio" jaunā versija tiek komplektēta ar 17 collu riepām un auduma apdares sēdekļiem, savukārt 18 collu riepas un atjaunots salona apdares dizains pieejams "Super" un "Business" versijās. Jaunā "Ti" versija papildināta ar 19 collu riepām, koka elementiem un smalku ādas apdari gan sēdekļiem, gan informācijas panelim. "Stelvio Ti" vēl vairāk atšķiras ar jaunu kontrastējošo "Dark Miron" krāsu sānu bortiem, riteņu arkām un aizmugurējiem bamperiem, veidojot divtoņu efektu, kas atgādina vēsturisko "164" modeli.

Sportiskums ir izteikts "Sprint" versijā, kas aprīkota ar 19 collu riepām, alumīnija elementiem un ādas un auduma sēdekļiem, bet viss iepriekšminētais papildinājumā ar 20 collu riepām atrodams vēl izsmalcinātākajā "Veloce" versijā.

"Stelvio" jaunie īpašnieki varēs izvēlēties starp divām versijām ar automātisko ātrumkārbu: divu litru benzīna dzinēju, kas nodrošina 200 ZS ar pilnpiedziņu, un 2,2 turbodīzeļa dzinēju ar 160 Zs ar aizmugurējo piedziņu. Standarta versijai komplektācijā ir jauns 8,8 collu "Multitouch" displejs, 7 collu ekrāns, autonomā avārijas bremzēšanas sistēma, adaptīvā kruīza kontrole un aizmugurējie parkošanās sensori.

Papildu šim piedāvājumam "Stelvio Super" būs pieejams arī ar jaudīgu 190 ZS 2,2 litru turbo dīzeļdzinēju. "Ti" versija būs pieejama ar 200 ZS un 280 ZS benzīna dzinējiem, kā arī 160 ZS, 190 ZS un 210 ZS dīzeļdzinējiem, kas atspoguļo tā ekskluzīvo personību, piedāvājumā iekļaujot ādas sēdekļus, skārienjūtīgu informācijas paneli, koka elementus, hromētus logu rāmjus, alumīnija pedāļus, stūres un gaisa ventilatorus, kā arī apsildāmus sēdekļus, kurus iespējams elektriski pielāgot vadītāja ērtībām astoņos dažādos parametros.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!