'Porsche Macan S' ieradies ar jaunu V6 turbomotoru
Foto: Publicitātes foto

"Porsche" ir paplašinājis kompakto SUV klāstu, pievienojot jaudīgo "Macan S". Sportisko automobiļu ražotāja jaunajam modelim ir jauns trīslitru V6 benzīna motors ar turbokompresoru, nodrošinot 354 ZS jaudu 480 Nm griezes momentu. Tādējādi pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir 14 ZS un 20 Nm.

Ar papildaprīkojumā pieejamo pakotni "Sport Chrono" jaunais "Macan S" paātrinās no vietas līdz 100 km/h tikai 5,1 sekundē, kas ir par 0,1 sekundi ātrāk nekā iepriekšējais modelis. Automobiļa maksimālais ātrums ir 254 km/h. Tā (NEDC atbilstīgais) degvielas patēriņš ir 8,9 l/100 km.

Jaunais "Macan S" lepojas ar visām modeļa "Macan" jaunākās paaudzes klāsta inovācijām. Tas ietver pakaļējo LED gabarītlukturu joslu un jaunu, pilnīgi satīklotu "Porsche" komunikācijas pārvaldības sistēmu ar 10,9 collu skārienekrānu.

Sportiskajam "Macan" ir pilnpiedziņas šasija ar platākām riepām aizmugurē un "Porsche" vilces pārvaldību (PTM), turklāt šīs modeļa pilnveidošanas ietvaros tā ir atkal pārskatīta un optimizēta. Arī modernizētie piekares stabilizatori nodrošina neitrālāku vadāmību.

Tāpat kā iepriekš, lai vēl vairāk uzlabotu modeļa braukšanas dinamiku un vadāmību, papildaprīkojumā ir pieejami aktīvā amortizatoru vadības sistēma "Porsche" aktīvā stabilitātes pārvaldība (PASM), augstumā regulējama pneimatiskā piekare ar optimizētiem rites virzuļiem un jaunu amortizatoru hidrauliku, kā arī "Porsche" griezes momenta vektorēšana "Plus" (PTV Plus).

Daudz rūpīga darba ir ieguldīts arī jaunā Macan bremzēs, un autovadītājs to visvairāk pamanīs citādā pedāļa izjūtā. Tagad pedālis ir aptuveni par 300 gramiem vieglāks nekā iepriekšējā tērauda detaļa un ar saīsinātu sviras plecu iedarbojas uz galveno bremžu cilindru. Tas nodrošina straujāku bremžu reakciju, turklāt stingrā savienojuma dēļ autovadītājs var sajust ļoti precīzu spiediena punktu.

Vēl sportiskāka pieeja jaunajā "Macan S" atspoguļojas lielākos priekšējos bremžu diskos, kuru diska diametrs ir palielināts par 10 mm līdz 360 mm un disku biezums ir audzis par 2 mm līdz kopumā 36 mm. Visi jaunie bremžu kluči ir bez vara. Turklāt "Macan S" var uzstādīt papildaprīkojumā pieejamās "Porsche" keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB).

"Macan S" ir ieviesti visi jauninājumi, kas ietverti modeļa jaunākajā pilnveidē, tostarp aizmugurējā telpiskā LED gabarītlukturu josla. Standartaprīkojumā ir iekļauti LED priekšējie lukturi, un var izmantot papildaprīkojumā pieejamo "Porsche" dinamisko apgaismojuma sistēmu "Plus" (PDLS Plus), lai adaptīvi regulētu gaismas sadali.

Jaunā "Porsche" komunikācijas pārvaldība (PCM), kam tagad ir 10,9 collu "Full-HD" skārienekrāns, jau standartaprīkojumā ir pilnīgi satīklota un ietver tiešsaistes navigāciju ar reāllaika ceļu satiksmes informāciju, izmantojot "Here Cloud", mobilā tālruņa savienojumu, divas audiosaskarnes un intelektisko balss vadību.

Papildaprīkojumā pieejamā "GT" sportiskais stūresrats, kas debitējis "911", pastiprina "Macan S" sportisko salona izskatu. Stūresratā iebūvētais režīmu slēdzis, tostarp poga "Sport Response", ir ietverts papildaprīkojumā pieejamajā pakotnē "Sport Chrono".

Lai paaugstinātu ērtības un labiekārtojumu, no papildaprīkojuma var izvēlēties jauno satiksmes sastrēgumu palīgsistēmu, apsildāmu vējstiklu un jonizatoru, kas kopā ar standartaprīkojumā uzstādīto smalko daļiņu gaisa filtru uzlabo gaisa kvalitāti automobiļa salonā.

Modernizēto "Porsche Macan" jau ir iespējams pasūtināt. Bāzes modeļa cena ir no 53 900 eiro, neieskaitot PVN.

Source

DELFI Auto

Tags

Porsche
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Placement code for key m_news not found.

Comment Form