'Porsche' prezentē pirmo 'Macan T' jeb apvidnieka 'Touring' versiju
Foto: Publicitātes foto

"Porsche" modeļu klāstam pievienojies pirmais četru durvju sportiskais automobilis, kam piešķirts īpašais "T" apzīmējums – "Macan T".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Iepriekš burtu "T" piešķīra vien "911" un "718" modeļiem, un tas jau kopš 20. gadsimta 60. gadiem ir raksturojis unikālo "Porsche" dinamiskas braukšanas formu. "T" apzīmē vārdu "Touring", identificējot modeļus, kas piedāvā īpaši autentisku braukšanas pieredzi, pateicoties precīzai pielāgošanai, ekskluzīvam aprīkojumam un efektīviem dzinējiem.

Iedvesmojoties no 1968. gadā ražotā "Porsche" "911 T", jaunajam "Macan T" ir viegls divu litru turbodzinējs apvienojumā ar atlētisku dizainu un plašu standarta komplektācijā pieejamā aprīkojuma klāstu. Šis koncepts pozicionē "Macan T" kā variantu starp "Macan" un "Macan S".

Salīdzinot ar 2,9 litru biturbo V6 dzinēju "Macan S" un "GTS" modeļos, "Macan T" dzinējs uz priekšējās ass ir par 58,8 kilogramiem vieglāks. "Macan T" jauda ir 265 ZS ar 400 Nm griezes momentu. Kā jau tas ierasts kompaktu SUV gadījumā, dzinējs savienots ar septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu (PDK) un "Porsche" vilkmes kontroles (PTM) visu riteņu piedziņas sistēmu.

Apvienojumā ar standarta komplektācijas "Sport Chrono" pakotni, kas ietver braukšanas režīmu pārslēgšanas un "Sport Response" pogu uz stūres, "Macan T" 100 km/h spēj sasniegt 6,2 sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums ir 232 km/h.

"Macan T" ir vienīgais "Porsche" modelis, kam standarta komplektācijā nodrošināta tērauda balstiekārta ar "Porsche" aktīvo piekares vadības sistēmu (PASM) apvienojumā ar virsbūvi, kas pazemināta par 15 mm. Priekšējās ass šķērsstabilizatori ir krietni stingrāki, un automašīnas šasijas pielāgošana optimizēta, lai radītu automobilim un piedziņas sistēmai ideāli piemērotu balstiekārtu, kas nodrošina precīzu stūrēšanu un ērtu vadību.

"Porsche" vilkmes kontroles sistēma (PTM) arī pielāgota "Macan T" braukšanas prasībām, un īpaši izstrādāta, lai vairāk jaudas nodrošinātu aizmugurējiem riteņiem. Tāpat PASM iespējams papildināt ar adaptīvo pneimatisko piekari un pazemināt virsbūvi par papildu 10 mm – šī ir jauna izvēle "Macan" modeļiem ar četru cilindru dzinējiem. Iespējams arī pievienot "Porsche" griezes momenta vektorizācijas sistēmu "Plus" ("PTV Plus"), kas pielāgota T modeļa dinamiskajām īpašībām un vēl vairāk uzlabo braukšanas dinamiku.

Dizaina elementi "Agate" metāliski pelēkā krāsā "Macan T" priekšpusē, sānos un aizmugurē atšķir automobili no citiem modeļiem šajā sērijā. Ekskluzīvo kontrastējošo krāsu var ieraudzīt priekšējā apdarē, eksterjera spoguļos, sliekšņos, jumta spoilerī un logotipos automašīnas aizmugurē.

Sporta izplūdes sistēmas uzgaļi un sānu logu līstes spīdīgi melnā krāsā iekļautas standarta komplektācijā, bet uz sliekšņiem izvietots "Macan T" logo melnā krāsā. Divdesmit collu "Macan S" diski tumšā titāna krāsā pieejami standarta komplektācijā. Eksterjeram var izvēlēties no 13 vienkāršām, metāliskām un īpašām krāsām.

"Macan T" interjerā ir sava atšķirīgā atmosfēra. Standarta komplektācijas astoņos veidos regulējamiem apsildāmajiem sporta sēdekļiem ir ekskluzīva apdare, kas balstīta uz melnās ādas pakotni.

Priekšējo sēdekļu vidi un aizmugurējo sēdekļu malas veidotas "Sport-Tex" svītru rakstā, bet priekšējo sēdekļu galvas balstos iestrādāts "Porsche" ģerbonis. Kontrastējošās krāsas no eksterjera turpinās arī automašīnas salonā dekoratīvu sudraba krāsas šuvju veidā sēdekļos, galvas balstos un stūrē.

Standarta aprīkojumā ietverta daudzfunkciju GT apsildāmā sporta stūre un "Sport Chrono" hronometrs instrumentu paneļa augšpusē. Sliekšņu uzlikas standarta komplektācijā veidotas no melna alumīnija, uz kura redzams "Macan T" logo. Papildu komplektācijā pieejama daudzfunkciju "GT" sporta stūre ar "Race-Tex" oglekļa šķiedras apdari un jonizētāju.

"Macan T" visus jaunos elementus ieguvis no šī modeļa paaudzes, ko atjaunināja 2021. gada vasarā, un starp tiem ir pārveidota centrālā konsole ar izsmalcināta stikla dizainu un skārienjutīgu virsmu, kā arī "Porsche" komunikāciju sistēma (PCM) ar 10,9 collu skārienjutīgo ekrānu un tiešsaistes navigāciju standarta komplektācijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Porsche
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form