Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volkswagen" (VW) publiskojusi oficiālo informāciju par sava mazā apvidus automobiļa "T-Roc" sportisko modifikāciju "R". Automobilis ieguvis 300 zirgspēku jaudīgu motoru no "Golf R" un "Akrapovic" izstrādātu titāna sakausējuma izplūdes sistēmu.

Sērijveida "VW T-Roc R" ir aprīkots ar divlitru turbopūtes četrcilindru dzinēju, kas attīsta 300 ZS jaudu un 400 ņūtonmetru griezes momentu. Automobilim ir visu riteņu piedziņas sistēma "4Motion" un septiņpakāpju sekvenciālā pārnesumkārba DSG.

Rezultātā mazais un sportiskais apvidnieks no vietas līdz 100 km/h paātrinās 4,9 sekundēs ("Golf R" šo disciplīnu paveic par 0,2 sekundēm ātrāk), bet maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ir ierobežots pie 250 km/h atzīmes.

Neskaitot jaudīgo motoru, "R" modifikācija no standarta "VW T-Roc" atšķiras vēl ar pazeminātu balstiekārtu, progresīvas pārnesuma attiecības stūres sistēmu, kā arī "sacīkšu" braukšanas režīmu. Standartā automobilis ir aprīkots ar 18 collu riteņiem, bet par papildu samaksu pieejami arī 19 collu diski.

Vizuāli "R" modifikācija atšķiras ar citāda dizaina radiatora dekoratīvo režģi, "R" logotipiem uz spārniem, agresīvāka veidola buferiem un paplašinātām riteņu arkām. Savukārt salonā "R" versijai ir "sporta" stūresrats, tērauda uzlikas pedāļiem un sēdekļi ar "ArtVelours" mikrošķiedras apdari.

Plašākai sabiedrībai "VW T-Roc R" pirmo reizi tiks parādīts marta sākumā notiekošajā Ženēvas autoizstādē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!