Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volkswagen" (VW) prezentējusi apvidus automobiļa "T-Roc" sērijveida kabrioletu jeb "kross-kabrioletu". Lai kļūtu par kabrioletu, "T-Roc" apvidniekam vairs nav otrās pasažieru sēdekļu rindas durvju, bet metāla jumta vietā ir nolaižams auduma jumts.

Kā norāda VW, "T-Roc" pārbūvē no apvidnieka par kabrioletu bijis daudz darba. Piemēram, riteņu garenbāze ir palielināta par 40 milimetriem (līdz 2630 mm), lai nodrošinātu vietu jumtam savāztā veidā, kā arī pastiprinātu grīdas konstrukciju un priekšējā vējstikla ietvaru. Avārijas gadījumā kabrioletam aizmugurē izšaujas drošības balsti, lai pasargātu pasažierus automobiļa apgāšanās gadījumā.

Auduma jumts ir savāžams vai paceļams elektriski tikai 30 sekunžu laikā, nospiežot attiecīgu taustiņu salonā vai uz atslēgas piekariņa. "T-Roc" kabrioletam bagāžas nodalījuma tilpums ir tikai 284 litri, kamēr standarta apvidniekam tas ir 445 l.

"VW T-Roc Cabriolet" pieejams ar trīs un četru cilindru benzīna dzinējiem ar jaudu no 115 līdz 150 ZS. Vai "T-Roc" kabriolets būs pieejams arī pilnpiedziņas versijā, pagaidām netiek precizēts.

Plašākai sabiedrībai "VW T-Roc Cabriolet" pirmo reizi tiks parādīts septembrī notiekošajā Frankfutes autoizstādē, bet tirdzniecībā Eiropas tirgū nonāks nākamā gada pavasarī.

Skaidrs ir tas, ka šī modifikācija vairāk ir paredzēta VW zīmolvedībai, nevis peļņai, jo tamlīdzīgi "apvidus kabrioleti" līdz šim pasaulē popularitāti nav iemantojuši. Pēdējo gadu laikā tirdzniecībā bija "Range Rover Evoque Convertible" un "Nissan Murano CrossCabriolet", kas bija visai maz pieprasīti.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!