VW visu laiku jaudīgākais 'Golf' – 320 zirgspēku 'R'
Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" (VW) savu sportisko modeļu klāstu paplašinājis ar astotās paaudzes "Golf" dinamisko flagmani – jauno "Golf R". Tas ir jaudīgākais no visiem "Golf" modeļiem ar 320 ZS, nodrošinot 420 Nm lielu griezes momentu standarta "4Motion" pilnpiedziņas sistēmā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Sportiskais "Golf" modelis spēj uzņemt ātrumu līdz 100 km/h vien 4,7 sekundēs. Lai arī maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h, "Golf R" iespējams pasūtīt arī ar papildu "R-Performance" pakotni, kas ļauj palielināt maksimālo ātrumu līdz 270 km/h.

"R-Performance" pakotnei ir arī lielāks aizmugurējais spoileris, kas ir atvērts uz jumta pusi (papildu piespiedējspēks uz aizmugurējās ass), kā arī 19 collu, nevis 18 collu riteņi, un divi papildu braukšanas profili, "Special" ("Nürburgring" režīms) un "Drift".

"Golf R" ir aprīkots ar jaunu pilnpiedziņas sistēmu ar selektīvu riteņa griezes momenta kontroli aizmugurējā asī, kas zināma kā "4Motion" pilnpiedziņa ar "R-Performance" griezes momenta vektorēšanu.

Jauna aizmugurējās ass piedziņa sadala jaudu ne tikai starp priekšējo un aizmugurējo asi, bet arī starp diviem aizmugurējiem riteņiem. Tas ļauj ievērojami palielināt "Golf R" manevrētspēju, īpaši līkumos.

Pirmo reizi pilnpiedziņa tiek savienota arī ar "Vehicle Dynamics Manager" (VDM) starpniecību, izmantojot citas ritošās daļas sistēmas, piemēram, elektroniskos diferenciāļu bloķētājus (XDS) un adaptīvo šasijas vadības sistēmu DCC.

Jaunais modelis pēdējos pielāgojumus pirms nonākšanas tirgū piedzīvoja leģendārajā Nirburgringas sacīkšu trasē. Kombinējot ar "R-Performance" pakotni, "Golf R" nāk klajā ar īpašu braukšanas profilu "Nürburgring", kuram dots nosaukums "Special".

"Special" braukšanas profila visi galvenie piedziņas sistēmas parametri – ieskaitot jauno "4Motion" pilnpiedziņas sistēmu ar "R-Performance" griezes momenta vektorēšanu – tika konfigurēti Nirburgringas trasē. Pēc testa brauciena rezultāti uzrāda, ka "Golf R", kas jau standartā aprīkots ar septiņu ātrumu divsajūgu pārnesumkārbu (DSG), Nirburgringas trasē ir līdz pat 17 sekundēm ātrāks nekā tā priekšgājējs.

Vēl viena "R-Performance" pakotnes iezīme ir "Drift" profils, kas paver pilnīgi jaunu braukšanas dinamikas līmeni un padara braukšanu vēl aizraujošāku.

VW uzsāks jauno "Golf R" iepriekšpārdošanu Latvijā līdz gada beigām.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Volkswagen
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form