Pagājušā gada Lemānas 24 stundu brauciena uzvarētāji no "Audi" Andrē Loterers, Marsels Faslers un Benuī Trelujē ir izcīnījuši 'pole position' šī gada sacīkstei, kurai starts tiks dots rīt.

Šogad Lemānas 24 stundu sacīkste risināsies 80to reizi un "Audi" komandai, kas diktē modi Lemānā pēdējos gados, pretim stāsies "Toyota" vienība, kura gan ar jauno prototipu ir veikusi salīdzinoši maz izmēģinājuma braucienu.

Kvalifikācijā aiz Loterera/Faslera/Trelujē, kas izmanto hibrīda modeli "e-tron quattro" palika vēl viena "Audi" ekipāža, tomēr ar vecās specifikācijas "Ultra" modeli: Romāns Dimā, Luī Duvāls un Maks Žene. Tostarp labākā "Toyota" ekipāža ar Entonija Deividsona pūlēm uzrādīja trešo rezultātu.

Vēlāk Deividsons, kurš startē kopā ar Aleksu Vurcu un Stefanu Saracinu, paziņoja, ka Lemānas 24 stundu sacīkste noteikumi ir radīti par labu dīzeļdzinēju izmantotājiem (piemēram "Audi"), kamēr benzīna motoru izmantotājiem ("Toyota TS030″) būs nepārtraukti jābrauc uz maksimālo spēju robežas, lai varētu mēģināt sacensties ar "Audi".

"Es ļoti labi zinu, uz ko viņi ("Audi") ir spējīgi un pagaidām viņi tikai spēlējas ar sāncenšiem, jo sevišķi tiem, kas izmanto benzīna motorus," paziņoja Deividsons. "Ja no izplūdes sistēmas neparādās melni dūmi, tad ir skaidrs, ka "Audi" nebrauc ar pilnu jaudu. Benzīna dzinēji ir daudz vājāki jaudas rādītājos par dīzeļa motoriem. Protams, jaudas rādītājiem nav jābūt vienādiem, jo benzīna motori ir mazāki un vieglāki, tomēr šobrīd starpība ir pārāk milzīga."

Atgriežoties pie kvalifikācijas – "Audi" pieredzes bagātākā ekipāža ar Kapello/Kristensenu/Maknišu pie stūres uzrādīja tikai ceturto rezultātu kvalifikācijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!