Foto: Reuters/Scanpix

F-1 komandu sponsori nav apmierināti ar F-1 čempionāta promotera Bērnija Eklstouna izvēlēto taktiku attiecībā uz sacensību translāciju televīzijā, vēsta ārzemju mediji.

Eklstouns izvēlējies F-1 sacensības translēt maksas kanālos, kas ir samazinājis "karalisko" autosacīkšu reitingu, norāda sponsori.

"Esmu runājis ar vairāku sponsoru pārstāvjiem, un viņi ir ļoti nobažījušies par televīzijas auditorijas samazināšanos," intervijā britu izdevumam "Autosport" saka Zaks Brauns, "Williams" F-1 komandas sponsoru "Martini" pārstāvis. "Protams, sabiedrība kopumā zina, kas ir F-1 un ka tāda pastāv, taču reitingi krīt."

Par skatītāju auditorijas samazināšanos pērn ziņoja arī Vācijas televīzijas kanāls RTL.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!