Viens no avotiem, kur "Formula One Group" ņems šādus līdzekļus, ir dalības maksa, ko sacensību rīkotāji (trases) maksā par iespēju atrasties F1 kalendārā. Piemēram, 2010. gadā F1 bosi no trasēm saņēma 568 miljonus USD, taču zināms, ka drīzumā dalības nauda dubultosies, turklāt klāt nāks arī citi posmi, piemēram, Indijā, Krievijā un ASV. Līdzekļi ienākas arī no, piemēram, TV tiesību pārdošanas un reklāmām.
Šī ziņa ir pozitīva arī komandām, kas pusi no "Formula One Group" pamata ienākumiem saņem kā balvu naudu. 2016. gadā kopējais balvu fonds sastādīs 1.575 miljardus USD un, piemēram, Konstruktora kausu ieguvēji tiks pie 222 miljoniem. Šī summa ir lielāka nekā vidējais komandu budžets šobrīd. Pagājušajā sezonā "Red Bull-Renault" par pirmo vietu saņēma 87 miljonus USD.
Aprēķināts arī, ka pagājušajā gadā pirmo reizi piecu sezonu laikā komandām kritās no sponsoriem iegūtās naudas apjoms - kopā visām komandām tie bija 802 miljoni USD. Taču sākotnējie dati liecina, ka šogad situācija ir uzlabojusies un komandas no sponsoriem šobrīd saņem jau 887 miljonus USD.