"Red Bull" izdodas pierādīt savu taisnību – komandantstundas noteikums nav bijis pārkāpts. "Lotus" pagarina vienošanos ar "Renault" dzinēju piegādātājiem. Sems Maikls cer atvadīties no "Williams" ar punktiem.

"Red Bull" komandai ir veiksmīgi izdevies pierādīt FIA, ka viens no tās dabiniekiem, kas agri sestdienas rītā ieradās boksos, nestrādāja pie mašīnas un tādā veidā nav pārkāpis komandantstundas noteikumus, kas šogad ir spēkā F1. Komandām 4 reizes gadā ir iespēja pārkāpt šo noteikumu un "Red Bull" darbinieka ierašanās boksos sākotnēji tika definēta kā izņēmuma izmantošana, kas Miltonkeinas komandai būtu jau trešais gadījums šogad. Tomēr "Red Bull" pierādīja, ka darbinieks bijis mārketinga nodaļas pārstāvis, kas strādā ar sponsoru "Infiniti" un pat nekādā veidā nav saistīts ar tehnisko pusi.

"Lotus Team" ir paziņojusi, ka tā pagarinājusi vienošanos ar "Renault" kompāniju par dzinēju piegādi līdz pat 2013.gadam. Tāpat Tonija Fernandesa komanda, kas nākamgad visdrīzāk mainīs nosaukumu, turpinās izmantot transmisijas sistēmu, ko piegādās "Red Bull" un no nākamā gada pirmo reizi izmantos arī KERS sistēmu.

"Williams" tehniskais direktors Sems Maikls šajā nedēļas nogalē atvadās no Grūvas komandas, jo tieši 40 gadus vecais austrālietis kļuva par upurjēru pēc tam, kad "Williams" piedzīvoja sliktāko sezonu tās pastāvēšanas vēsturē. Maikls "Williams" vienībai pievienojās 2001.gadā un par tehnisko direkotoru kļuva 2004.gadā, kad šajā postenī nomainīja Patriku Hedu. Jau nākamajā gadā Maikls pievienosies "McLaren" komandai, bet Singapūras GP Sems Maikls cer palīdzēt vienībai izcīnīt pāris punktus un tādā veidā atvadīties no vienības, kurā pavadījis pēdējos 10 gadus un gandrīz 200 Grand Prix posmus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!