Posmam bija saņemti ap 170 dalībnieku pieteikumiem, tomēr, pateicoties atkusnim, uz starta izgāja vairs tikai 103 dalībnieki. Liela daļa iepriekšējās sezonas līderi dalību atteica, kas nozīmēja, ka cīņas sezonas kopvērtējumā bija vēl spraigākas.
Kristapam Priedītem (Opel Corsa) augstākais pakāpiens FWD bez radžu klasē un trešā vieta radžu klasē. Kristaps uzrādīja dienas absolūti labāko laiku – 1:54:71. Aivaram Bajāram (VW Golf) abās klasēs otrā vieta, bet bez radžu klasē sevi kā trešais pieteica Kristaps Mietulis. Radžu klasē ātrākais folkreisa juniors Lenards Patriks Lepsis (Opel Astra). "FWD-Reilat" klasē otrais Mairis Teteris, pirmais Kristers Bernāts abi startējot ar "Mitsubishi" auto.
Aizmugures piedziņu klasēs augstākie rezultāti ar BMW braucošajiem dalībniekiem. "RWD-Reilat" klasē trešais Kristaps Virskulis, otrais Rihards Runčs, bet pirmais pieredzējušais Gatis Ģērmanis. Ģērmanis trešais bez radžu klasē, otrais Vairis Reinholds, bet pirmais ar rallijkrosa tehniku Voldemārs Kalve. Radžu klasē Māris Rode parādīja, ka ar VAZ tehniku trešā vieta ir iespējama starp BMW. Otrais radzēs Jānis Sproģis, bet pirmais talantīgais juniors Adrians Apsītis.
Starp dāmām ātrākā Marta Starka (BMW), aiz sevis atstājot Jāņa sievu Livitu Līdi (Subaru Impreza). No Junioriem vislabāk ar segumu tika galā Lenards Patriks Lepsis (Opel Astra), otrais Ričards Līdaks (Subaru Impreza), bet trešais pakāpiens Adrianam Apsītim (BMW).
Vidzemes kausa 2. posms paredzēts 28. janvārī Zilākalna autotrasē pie nosacījuma, ka būs ziemai atbilstoši laikapstākļi.