Foto: Publicitātes foto

Pasaules rallija čempionāta (WRC) devītajā posmā, "ADAC Rallye Deutschland", debitēs japāņu autoražotāju "Toyota" modelis "GT86", kas ir pirmais pasaulē aizmugures piedziņas R3 klases rallija auto.

Rallijam šo auto izstrādājusi un uzbūvējusi "Toyota Motorsprot GmbH" (TMG) kompānija, kas rezidē Vācijā, Ķelnē. Pēc gadu ilga sagatavošanās procesa "Toyota GT86 CS-R3" piedalīsies WRC Vācijas rallijā kā drošības jeb "nulles" automašīna.

Jauno auto pilotēs bijusī pasaules rallija čempione sieviešu vērtējumā, vācu pilote Izolde Holderīda, un viņas uzdevums bez drošības uzraudzīšanas rallijā būs arī mašīnas, kas šobrīd vēl ir prototipa stadijā, testēšana ātrumposmu apstākļos, nodrošinot jaunāko tehnisko informāciju pirms FIA homologācijas iegūšanas.

Mašīna aprīkota ar FIA R3 klases prasībām atbilstošu divu litru opozītdzinēju, kam pēc galīgajām regulācijām būs 240 - 250 zirgspēku liela jauda, sešpakāpju secīgo pārnesumkārbu, aktīvu pakaļējo diferenciāli. Sākot ar 2015. gada pirmo ceturksni, "Toyota GT86 CS-R3" varēs iegādāties gan "Toyota" dīleri, gan individuāli klienti. Pēc FIA homologācijas iegūšanas ar to varēs startēt gan nacionālajos čempionātos, gan WRC sacensībās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!