Incidents ar finiša karogu Monreālā var mainīt F-1 sacensību sistēmu
Foto: EPA/Scanpix/LETA

Pēc incidenta Kanādas "Grand Prix" posmā, kurā tiesnešu kļūdas dēļ finiša karogs tika parādīts divus apļus par ātru, čempionāta rīkotāji varētu ieviest jaunu sacensību aizvadīšanas sistēmu.

Kā ziņojām,Kanādas posma īpašā viešņa, modele Vinnija Hārlova finiša karogu novēcināja divus apļus par ātru, kas gan neietekmēja sacensību rezultātus, taču atņēma "Red Bull" pilotam Danielam Rikjardo ātrākā apļa laiku.

"Uzskatu, ka mums vajadzētu padomā par efektīvāku signālu par sacīkstes beigām. Protams, rūtainais karogs ir tradicionāls atribūts, taču tā izmantošana noved pie kļūdām," britu izdevums "Autosport" citē FIA sacensību direktoru Čārliju Vaitingu. "Iespējams, ir vērts ieviest milzīgu gaismas paneli, kurā īstajā brīdī tiks parādīts finiša karogs, taču arī šajā gadījumā, ja signāls būs automātisks, ir jāpadomā, kad tas aktivizēsies. Kopā ņemot, ir, par ko padomāt."

Incidents ar Hārlovu nav pirmais F-1 sacensībās – 2002. gadā Brazīlijas "Gand Prix" posmā leģendārais futbolists Pele to parādīja vēlāk nekā vajadzēja.

Source

DELFI Auto

Tags

F-1 FIA Grand Prix Pele Red Bull
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form