Foto: Sputnik/Scanpix

Jaunie F-1 čempionāta īpašnieki, "Liberty Media", vēlas šim sacensību seriālam piešķirtu "jaunu" elpu un to nedaudz amerikanizēt.

"F-1 pēdējā laikā neattīstījās," intervijā "The New York Times" izteicies jaunais F-1 promouters Čeizs Kerijs. "Attīstības bija maz, mārketinga darbību ap F-1 - maz. Mūsu mērķis ir izveidot ietvaru, visai autosporta sabiedrībai kopīgu atmosfēru, taču pagaidām vēl mēs meklējam tam nepeciešamos instrumentus."

"Ļaudis saka, ka mēs "amerikanizēsim" F-1, taču mēs to nedarīsim pilnībā," piebilst jaunais F-1 čempionāta vadītājs. "Taču tai pašā laikā ir jābūt reālistiem un jāatzīst, ka šo sportu vajag daļēji "amerikanizēt"."

Kā zināms, amerikāņu kompānija "Libery Media" ir jaunie F-1 čempionāta īpašnieki, un Čeizs Kerijs šā gada sākumā F-1 promoutera amatā nomainīja leģendāro Bērniju Eklstounu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!