Foto: Reuters/Scanpix

Pirmās formulas (F-1) nākamās sezonas dalībnieku vidū piektdien iekļauta arī "Marussia" komanda, pret kuru nesen tika noslēgts administrācijas process.

Pamatīgu finansiālo problēmu dēļ "Marussia" pagājušā gada novembrī beidza pastāvēt, izlaižot sezonas pēdējos trīs posmus. Gandrīz identiskas problēmas toreiz piemeklēja arī "Caterham" komandu, kas nākamās sezonas dalībnieku vidū nav iekļauta.

Jaunā F-1 sezona sāksies 15.martā Austrālijā un par "Manor Marussia" pārdēvētā vienība sacentīsies ar "Ferrari" dzinējiem un šasijām. Viens no tās braucējiem būs brits Vils Stīvenss, kurš pagājušās sezonas pēdējā etapā startēja "Caterham" rindās, bet otrs vēl nav nosaukts.

Zīmīgi, ka starpsezonā "Marussia" komanda treniņbraucienos nav piedalījusies. Turklāt iepriekš pārējās komandas noraidīja "Marrusia" vēlmi piedalīties sacensībās ar pērnā gada mašīnu.

Tāpat iepriekš tika vēstīts, ka viens no komandas jaunajiem investoriem ir bijušais britu lielveikalu tīkla "Sainsbury’s" vadītājs Džastins Kings.

Pēc noteikumiem komandai sezonā atļauts izlaist trīs posmus, kas nozīmē, ka vienībai būtu jābūt gatavībā vismaz uz aprīlī paredzēto Bahreinas posmu.

Kad "Marussia" pērn beidza pastāvēt, tās parādsaistības tika lēstas ap 60 miljoniem mārciņu (81,3 miljoniem eiro).

"Marussia" savu dalību F-1 sāka 2010.gadā, kad komandas nosaukums vēl bija "Virgin". Vienība mainīja savu vārdu, kad "Marussia" iegādājās krievu biznesmenis Andrejs Čeglakovs.

Pagājušajā sezonā sacensībās Monako "Marussia" ieguva savus pirmos un pagaidām vienīgos punktus savā pastāvēšanas vēsturē, kad francūzis Žils Bjanki, kurš pašlaik atlabst pēc smagas galvas traumas, izcīnīja devīto vietu.

Pērn komandas sastāvā brauca arī brits Makss Čiltons.

Ja "Manor Marussia" pirmajā posmā tomēr nepiedalīsies, sezonu sāks vien 18 automašīnas un tik maz formulu sezonas ievadā nav bijis kopš 1969.gada sezonas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!