Foto: Publicitātes foto

Latvijas komandas "Team Latvia" ekipāža Dakaras rallijreidā Māris Saukāns un Andris Dambis līdz šim ir apmierināti ar unikālo elektropiedziņas automašīnu "OSCar eO", vortālu "Delfi" informēja vienības preses pārstāvis Normunds Avotiņš.

Atgādinām, ka pēc astoņiem Dakaras rallijreida posmiem Saukāns/Dambis kopvērtējumā ieņem 93.vietu, bet otra "Team Latvia" ekipāža Antons Grigorovs un Ainārs Princis ir pozīciju augstāk.

"Braucēji ir ļoti apmierināti ar "OSCar eO", jo auto darbojas un iet labāk nekā cerēts," informēja Avotiņš. "Māris ar katru dienu vairāk novērtē, cik forši ir braukt ar elektropiedziņu."


"Bez tam speciāla atruna noteikumos paredz, ka svara dēļ "eO" var lietot tik pat platas riepas kā Robija Gordona "Hummer", un smiltīs tā ir reāla priekšrocība. Būtībā startā "eO" ir tikai par desmit procentiem smagāks nekā pilnībā uzpildīts "OSCar O3"," viņš turpināja.

Tāpat Avotiņš atzina, ka "OSCar eO" stiprākā puse nav ātrums: "Ātrums ir tāds kāds ir, bet reālās kāpās "eO" un pārējo mašīnu potenciāls izlīdzinās, jo tur maksimālajam ātrumam nav tik lielas nozīmes," skaidroja komandas pārstāvis.

Līdz šim unikālajam auto pārāk daudz tehnisku problēmu nav bijis, taču posmu laikos "OSC eO" ir bijusi vajadzība apstāties, lai atdzesētu dzinēju.

"Vienīgā problēma līdz šim bijusi iekšdedzes dzinēja karšana, taču, izmainot gaisa plūsmu, izdevās šo problēmu novērt vēl tad, kad ārā bija 42 grādi pēc Celsija," atklāja Avotiņš.

Otrdien dalībniekiem jāveic 556 kilometrus garš ātrumposms no Antofagastas līdz Ikuikue.



Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!