Foto: Publicitātes foto

"Bridgestone" kļuvis par pasaulē lielāko riepu ražotāju jau piekto reizi pēc kārtas, liecina ikgadējais "Rubber & Plastics News" veidotais pārskats. Ar ieņēmumiem 28,6 miljardu ASV dolāru apmērā "Bridgestone" apsteidz tādus zīmolus kā "Michelin", "Goodyear" un "Pirelli".

Neskatoties uz ekonomisko lejupslīdi 2012. gadā, Japānas riepu ražošanas uzņēmumam ir izdevies nostiprināt savu līdera pozīciju un tā tirgus daļa sasniedz 15,2 procentu atzīmi, tādējādi apsteidzot konkurentus "Michelin" un "Goodyear".

Žurnāla "Rubber & Plastics News" publicētais ziņojums ietver rādītājus, kas attiecas tikai uz riepu pārdošanas apjomu, neņemot vērā pārējo produktu klāstu, ko piedāvā riepu ražotāji. "Bridgestone" servisa centru tīkls "First Stop", kā arī tādu gatavo daļu ražošana un tirdzniecība kā tērauda troses, sintētiskā gumija un tehniskais ogleklis arī veido lielu daļu uzņēmuma ienākumu un nostiprina "Bridgestone" pozīcijas globālajā tirgū.

"Rubber & Plastics News" ir prestižs žurnāls, kas pārrauga un izsaka komentārus par pasaules riepu un gumijas izstrādājumu tirgu.

"Bridgestone" panākumi balstās uz uzņēmuma nemainīgo misiju "Nodrošinot sabiedrībai izcilu kvalitāti" (Serving Society with Superior Quality). Uzņēmums, kas savu komercdarbību aizsāka kā ģimenes bizness, ražojot tradicionālus apavus ar gumijas zoli, laika gaitā ir kļuvis par pasaulē lielāko riepu ražotāju.

Kopš 1930. gada, kad "Bridgestone" izgatavoja pirmo riepu, uzņēmums pastāvīgi nāk klajā ar inovatīviem risinājumiem autorūpniecībā, piedaloties lielākajās starptautiskajās tirdzniecības izstādēs. Gadu gaitā "Bridgestone" ieviestās tehnoloģijas ir radikāli mainījušas riepu industriju. Mūsdienās "Bridgestone" patentētos risinājumus, piemēram, nulles spiediena riepas (kas nodrošina drošu braukšanu pat pēc gaisa zuduma riepās), izmanto autovadītāji visā pasaulē.

"Līdera pozīcija prestiža rūpniecības žurnāla sarakstā ir labākais pierādījums tam, ka uzņēmums turpina palikt uzticīgs uz vērtībām balstītai darba stratēģijai. Pašlaik "Bridgestone" ir ne tikai lielākais riepu ražotājs pasaulē, bet arī novators, kas nosaka tendences visam tirgum. Esam lepni, ka sniedzam ieguldījumu arī "Bridgestone" uzņēmumu grupas sasniegumiem kopumā, paplašinoties Austrumeiropas tirgū," atklāj Armands Dahi, "Bridgestone" ģenerāldirektors Austrumeiropas reģionā.

Par ražošanas attīstību "Bridgestone" ir jāpateicas arī uzņēmuma mūsdienīgajām ražotnēm visā pasaulē, tostarp arī riepu ražotnēm Polijā, tādās pilsētās kā Poznaņa un Stargarda Ščeciņska, kā arī gumijas izstrādājumu ražotnēm Volštinā un Žarovā.

Vairāk nekā 180 ražotnēs strādā ap 140 000 kvalificētu darbinieku, nodrošinot augstas kvalitātes produktus un pakalpojumus. Uzņēmumā "Bridgestone" tiek ražotas riepas visdažādāko veidu transportlīdzekļiem.

Uzņēmuma produktu klāstā ietilpst riepas, kas paredzētas motocikliem, pasažieru automašīnām, smagajām automašīnām, autobusiem, lauksaimniecības un rūpniecības mašīnām, kā arī lidaparātiem. Būdams uzņēmums ar bagātu pieredzi, pasaules līderis vēl joprojām turpina meklēt jaunus un inovatīvus risinājumus, lai uzlabotu patērētāju drošību un komfortu. "Bridgestone" produktu klāsta izstrāde noris pasaules labāko ekspertu uzraudzībā mūsdienīgos tehnoloģiskajos centros Japānā (Tokija), ASV (Akrona, Ohaio), Itālijā (Roma) un Ķīnā (Usi).

Konkurss lasītājiem. Starp pareizi atbildējušajiem tiks izlozēti "Bridgestone" suvenīri.

$quiz_address = "raimonds.zandovskis@delfi.lv"; $subject = "Bridgestone $A"; include "/www/htdocs/woman/includes/articleincludes/formstart.inc"; ?>
"Bridgestone" vārds ir radies saistībā ar:
Slavenu tiltu Japānā;
Kompānijas dibinātāja uzvārdu;
Formulu 1.
include "/www/htdocs/woman/includes/articleincludes/formend.inc"; ?>

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!