Foto: Publicitātes foto

Ļaudis, kas iepriekšējās dienas vakarā bija devušies pastaigā gar Eifeļa torni, noteikti pamanīja, ka Parīzes simbols ir izgaismots ekoloģiski zaļā krāsā. Pilsētas simbola pārvērtības tika realizētas "Energy Observer" īstenotā projekta "Paris de l'hydrogène" ietvaros, zaļajai gaismai simbolizējot ekoloģisko ūdeņradi, kas darbina "Energy Observer Developments" (EODev) izstrādāto "Toyota" degvielas šūnu ūdeņraža ģeneratoru "GEH2".

"Mūsu risinājums Eifeļa torņa apgaismojumu ienes jaunā tehnoloģiskā, ilgtspējīga progresa laikmetā. Esam pārliecināti, ka šai iniciatīvai sekos daudzi citi, savas svinības nākotnē rīkojot ar tīru enerģiju. Sagaidām, ka skaistākie pieminekļi Francijā un citur tiks izgaismoti ar ilgtspējīgas enerģijas risinājumiem. Būdamas arī simboliskas, tādas iniciatīvas, kā, piemēram, "EODev GEH2", izceļ nulles emisijas risinājumus, kas darbojas jau šodien," komentē Žeremijs Lagarigs, "EODev" vadītājs.

"GEH2" ģenerators ar enerģiju apgādā arī "Energy Observer" pasākuma teltis Eifeļa torņa pakājē. Vairāki uzņēmumi, kas piedāvā ūdeņraža enerģijas un mobilitātes risinājumus, prezentē savus transportlīdzekļus un lietojumus, lai demonstrētu ilgtspējīgu un inovatīvu nākotnes pilsētu perspektīvu.

Tāpat šeit tiek prezentēti dažādi risinājumi, kas izmanto "Toyota" ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju, ieskaitot jaunās paaudzes "Mirai" modeli, "CaetanoBus" izstrādāto pilsētas satiksmes autobusu un "REXH2" risinājumu kuģniecībā veicamās distances palielināšanai, kā arī EODev izstrādāto "GEH2" ģeneratoru. Visi šie produkti ir pieejami tirgū jau šodien, nodrošinot reālus risinājumus un pievēršot uzmanību no valstu valdību, industriju, mediju, klientu un sabiedrības puses.

"Ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijai būs galvenā nozīme, lai "Toyota" līdz 2050. gadam varētu sasniegt savu oglekļa neitralitātes mērķi. Šī apņemšanās tika pausta 2015. gadā, kad mēs izziņojām savu 2050. gada vides izaicinājumu un tirgū palaidām "Mirai" – pasaulē pirmo sērijveida ūdeņraža degvielas šūnas automobili," norādīja Mets Harisons, "Toyota Motor Europe" prezidents un valdes priekšsēdētājs.

"Tāpat mēs uzskatām, ka ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijai būs būtiska nozīme, lai panāktu oglekļa neitralitāti visā pasaules transporta ekosistēmā – ne tikai automobiļu jomā, bet arī autobusu, kravas automobiļu, dzelzceļa, aviācijas, kuģniecības un stacionāro ģeneratoru nozarē," rezumēja Harisons.

Kā oficiālajam mobilitātes partnerim olimpiskajās un paralimpiskajās spēlēs Parīzei ir īpašas attiecības ar "Toyota". Spēļu laikā 2024. gadā "Toyota" nodrošinās nulles emisijas transportlīdzekļus un progresīvus mobilitātes produktus, lai uzsvērtu savu apņemšanos nodrošināt nulles emisijas mobilitātes risinājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!