Foto: AP/Scanpix

Britu automobiļu raidījuma "TopGear" ("Gāzi grīdā!") jaunā sezona turpina reitingu lejupslīdi – trešais raidījums zaudējis vēl pusmiljonu cilvēku auditoriju, spējot piesaistīt vien 2,37 miljonu auditoriju. Iepriekšējo raidījumu tiešraidē noskatījās 2,81 miljons cilvēku, bet pirmo – 4,3 miljoni.

Tādējādi tas ir viszemākais "TopGear" reitings kopš 2003. gada, kad vienu raidījumu tālrādē noskatījās 2,4 miljoni cilvēku. Tiek pieļauts, ka tik zems reitings saistīts arī ar to, ka tobrīd zilajos ekrānos tika pārraidīta arī "EURO 2016" futbola spēle starp Ukrainu un Vāciju, kas Lielbritānijā piesaistīja 6,3 miljonu cilvēku auditoriju.

Raidījuma jaunais vadītājs Kriss Evanss savai aizstāvībai mēneša sākumā norādīja, ka zemie reitingi skaidrojami ar to, kā mūsdienās vispār cilvēki skatās televīziju – daudzi izvēlas raidījumus noskatīties sev vēlamā laikā ierakstā vai arī kādā tiešsaistes servisā ("TopGear" redzams "Netflix" servisā visā pasaulē).

Tomēr arī pieskaitot to auditorijas daļu, kas "TopGear" noskatās ierakstā vai kādā tiešsaistes servisā, šobrīd tam reitingi ir zemāki nekā iepriekšējās sezonās, kad raidījumu vadīja pasaulē pazīstamā trijotne Džeremijs Klārksons, Ričards Hamonds un Džeimss Mejs.

Turklāt skatītāju atsauksmes sociālajos tīklos liecina, ka viņiem ne tik ļoti nepatīk jaunais "TopGear" formāts, cik tā galvenais vadītājs Kriss Evanss, kurš pastāvīgi kliedz un apvemjas katru reizi, kad tiek izvizināts automobilī pa sacīkšu trasi lielā ātrumā. Jaunākajā, trešajā raidījumā tā viņam gadījās, kad tika vizināts ar "Audi R8".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!