Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" (VW) un "Audi" Latvijā piedāvā pagarināt automašīnu ražotāja sniegto garantiju tiem klientiem, kuru automašīnu garantija beidzas laika periodā no šī gada 1. marta līdz 31. maijam. Šo iniciatīvu VW un "Audi" īsteno ar mērķi sniegt atbalstu klientiem, kuri ārkārtējās situācijas laikā nevar apmeklēt servisu un veikt garantijas remontu savām automašīnām.

"Reaģējot uz pastāvošo situāciju pasaulē un Latvijā un pielāgojoties apstākļiem, esam panākuši vienošanos par ražotāja garantijas pagarinājumu mūsu klientu automašīnām, kurām šajā periodā beidzas to termiņš. Lai arī šajā ārkārtējās situācijas laikā turpinām darbu, ievērojot visus noteiktos un papildu drošības pasākumus, mēs domājam par mūsu klientu vajadzībām ilgtermiņā," uzsver VW un "Audi" automašīnu importētāja "Moller Baltic Import" izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Šie nosacījumi attiecas uz visām "Audi" un VW automašīnām, kas iegādātas autorizētajos dīlercentros Baltijā un citviet Eiropā. Garantija tiek pagarināta uz trīs mēnešiem no sākotnējā tās beigu termiņa. Savukārt, ja ražotāja noteiktā garantija beidzas līdz ar maksimālo nobraukto kilometru ierobežojumu, tad garantija tiek pagarināta par trīs mēnešiem, sākot ar brīdi, kad iestājies ražotāja noteiktais garantijas beigu termiņš.

Ikviens klients, kuram šajā ārkārtējās situācijas laikā nav bijusi iespēja veikt garantijas remontdarbus, bet ir beidzies garantijas termiņš, var sazināties ar VW vai "Audi" autorizētajiem servisiem, lai precizētu remontdarbu veikšanas iespējas un garantijas nosacījumus.

Kopumā Latvijā ir astoņi VW un divi "Audi" autorizētie servisi, kuros iespējams veikt garantijas remontu. Šī iniciatīva ir importētāja vienreizējs un brīvprātīgs pasākums, kas ieviests Covid-19 krīzes radīto apstākļu dēļ.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!