Foto: Publicitātes foto

Britu sportisko automobiļu ražotāja "Aston Martin" jaunais investors un valdes priekšsēdētājs Lorenss Strolls vēlas izmantot "Ferrari" uzņēmējdarbības modeli, lai padarītu "Aston Martin" rentablāku, intervijā izdevumam "Autocar" atklājis "Aston Martin" izpilddirektors Endijs Palmers, nosaucot "Aston Martin" par "britu Ferrari".

"Lorenss ilgu laiku bijis "Ferrari" importētājs Kanādā, līdz ar to viņš ir ļoti labi pazīstams ar šīs itāliešu markas biznesa modeli," norāda Palmers. "Nākotnē samazināsim izlaides apjomus, bet peļņas daļa no katra automobiļa pieaugs. Pērn izgatavojām 5800 automobiļus, bet šogad plānojam mazāk."

Kā norāda "Aston Martin" izpilddirektors, šobrīd ir vispiemērotākais laiks tam, lai censtos kļūt par "britu Ferrari" – automobili izgatavot tikai pēc individuāla pasūtinājuma un gaidīšanas rindu "izstiept" uz gadu vai diviem.

"Ferrari" dibinātāja Enco Ferrari viens no motīviem bija "mēs vienmēr pārdosim par vienu automobili mazāk, nekā pieprasa tirgus". Arī šobrīd "Ferrari" katru no saviem modeļiem izgatavo samērā nelielā sērijā, kas nodrošina tiem ekskluzīvu statusu un ļauj auto vērtību saglabāt arī otrreizējā tirgū. Tieši šādu stratēģiju plāno izmantot arī "Aston Martin".

Šī gada 31. janvārī Kanādas uzņēmējs Lorenss Strolls investēja "Aston Martin" ražotāja 182 miljonus sterliņu mārciņas (208 miljonus eiro), iegūstot 16,7% kompānijas akciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!