Foto: Publicitātes foto

Pirmajā "Audi" samitā ("Audi Summit"), kas norisinājās otrdien, 11. jūlijā, "premium" klases zīmols iepazīstināja ar autobūves inovācijām un apliecināja ieceri kļūt par vadošo digitālo autobūves uzņēmumu.

Ekskluzīvajā "Audi" pasākumā Barselonā 2 000 viesiem no visas pasaules tika prezentēts jaunais zīmola flagmanis "Audi A8" un jaunākie tehnoloģiskie sasniegumi: digitālā laikmeta individuālās mobilitātes koncepcijas, ilgtspējīga ražošana, spēkratu svara samazināšana, savienojamība, autonomā braukšana un digitālie pakalpojumi.

Stundu garās 70 automobiļu prezentācijas galvenā zvaigzne bija jaunais "Audi A8" – zīmola flagmaņa ceturtā paaudze. "Audi A8" ir pasaulē pirmais sērijveida automobilis, kas paredzēts augsta līmeņa automatizētai braukšanai, kamēr vadītājs var pievērsties citām lietām.

Jaunais "Audi A8" ievadīja "Audi AI" tehnoloģijas prezentāciju turpmākajā samitā gaitā. Pateicoties mākslīgajam intelektam, "Audi AI" pielāgojas braucēja vajadzībām un atvieglo tā ikdienu, padarot braukšanu drošāku. "Audi AI" gluži kā personīgais asistents var ieteikt pasažieriem arī dažādus pakalpojumus.

""Vorsprung" ir mūsu solījums. "Audi AI" palīdz autovadītājam, domā kopā ar viņu un viņa vietā, kā arī nodrošina lielāku brīvību. Autonomās braukšanas automobiļi tiks vērtēti pēc tā, kā autovadītājs var vislabāk un visefektīvāk izmantot savu laiku. "Audi" nodrošinās autovadītājam iespēju gan atpūsties, gan būt produktīvam, gan labi pavadīt laiku ar ģimeni vai draugiem," uzsver "Audi AG" valdes priekšsēdētājs Ruperts Štadlers.

Mākslīgā intelekta izmantošana atklāj jaunus veiktspējas aspektus. "Audi" digitalizē visus uzņēmuma procesus: no produktu izstrādes, izmantojot virtuālo realitāti, līdz rūpnīcām ar mākslīgo intelektu aprīkotiem robotiem un pārdošanu, izmantojot visjaunākās digitālās tehnoloģijas. Tā, piemēram, tiks sinhronizēts auto ražošanas process – automatizētās konveijera sistēmas ļaus uz ražošanas līnijas esošajiem automobiļiem pašiem pārvietoties uz brīvajām vietām moduļveida montāžas sistēmā.

Vai arī, pieņemot lēmumu iegādāties auto, izvēlētā konfigurācija klientam tiek parādīta virtuālās realitātes brillēs. Digitalizācija turpinās arī ar "Audi pēc pieprasījuma" (Audi on demand) mobilitātes solījumu. Līdz 2020. gadam "Audi" klientiem 15 lielākajos pasaules tirgos būs iespēja pasūtīt "Audi", izmantojot viedtālruņa lietotni.

Ilgtspējībai kļūstot aizvien nozīmīgākai, "Audi" attīsta arī videi draudzīgas inovācijas. Viens no šādiem revolucionāras tehnoloģijas piemēriem ir CO2 aizturēšana – process gaisa attīrīšanai no oglekļa dioksīda. Šis CO2 tiek izmantots inovatīvu degvielas veidu, piemēram, sintētiskās "Audi" e-gāzes vai pat gāzētu dzērienu ražošanā.

Vienlaikus zīmols apliecina, ka elektriskās piedziņas sistēmas ir neatņemama "Audi" nākotnes automobiļu daļa. Līdz 2020. gadam produktu klāstā būs pieejami trīs pievilcīgi un efektīvi elektroautomobiļi. Ar devīzi "Tīri automobiļi no tīrām rūpnīcām" "Audi" jau plāno CO2 neitrālu "Audi e-tron" ražošanu Briseles rūpnīcā no 2018. gada.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!