Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Audi" automobiļu mazumtirdzniecībā ieviesīs jaunas digitālās tehnoloģijas. "Audi VR Experience" piedāvā klientiem iespēju izveidot sev vēlamo automobili pie dīlera, izmantojot trīsdimensiju virtuālās realitātes brilles.

Brilles aptver visu "četru gredzenu" zīmola modeļu klāstu, tostarp visas iespējamās aprīkojuma kombinācijas. "Audi" ir kļuvis par pirmo autoražotāju, kas izstrādā īpašu pārdošanas programmatūru virtuālās realitātes brillēm.

Virtuālās realitātes pieredze nodrošinās gan 3D attēlu, gan arī skaņas efektus. Klients var burtiski apsēsties pie paša izveidotā sapņu automobiļa stūres vai ieskatīties tā bagāžniekā. Kamera seko līdzi cilvēka galvas kustībām, un sistēma attiecīgi pielāgo attēlu.

Ar virtuālajām brillēm iespējams apskatīt visu "Audi" modeļu klāstu un attiecīgās pielāgošanas iespējas: krāsas, ādas apdares variantus, salona apdari un informācijas un izklaides sistēmas. Tādējādi izplatītājs var vienkārši nodemonstrēt "Audi" piedāvājuma klāsta daudzpusību un sniegt individuālas konsultācijas.

Pie pirmajiem izplatītājiem jaunais pārdošanas rīks nonāks līdz gada beigām. Lielākoties tie būs dinamiski augoši tirgi, kur augsta pārdošanas apjoma pieauguma rezultātā palielinās izplatītāju skaits. Nākotnē "Audi VR Experience" būs pieejams arī ārpus saloniem kā mobils risinājums, piemēram, apmeklējot klientu mājās.

Pie "Audi" izplatītājiem šīs brilles iegūst informāciju par transportlīdzekļiem no jaudīga datora. "Audi VR Experience" brilles ir aprīkotas arī ar "Bang & Olufsen" austiņām. Tās pārraida visdažādāko skaņas informāciju, sākot no durvju aizvēršanas un beidzot ar "Audi A8 Advanced" audiosistēmas14 kanālu skaņu un sarunām ar klientu konsultantu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!