Augustā Biķerniekos notiks vērienīgs 'Audi' sportisko modeļu pasākums
Foto: Publicitātes foto

Veselas astoņas dienas augustā Biķernieku kompleksajā sporta bāzē norisināsies vērienīgs "Audi sportscar experience" pasākums, kāds Latvijā nebija bijis jau vairāk nekā 10 gadu. No 8. līdz 18. augustam Biķernieku trasi pierūcinās 20 jaunie "Audi R8" superauto, kā arī citi šīs markas jaudīgākie – "RS" sērijas – spēkrati.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Audi" sportiskos modeļus minētajā periodā kopumā izmēģinās aptuveni 500 lūgto viesu no Latvijas un Lietuvas – tie būs ne tikai esošie klienti un mediju pārstāvji, bet arī potenciālie pircēji un "Audi" pārstāvniecības sadarbības partneri. Braucējiem instruktāžas un atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem sniegs "Audi" mācībspēki no Vācijas.

Tāpat šis būs pirmais lielais korporatīvais pasākums, kuru savās telpās uzņems rekonstruētais Rīgas Motormuzejs.

Neskatoties uz to, ka "Audi sportscar experience" pasākums ir ar ielūgumiem, jebkuram interesentam Rīgas pilsētas svētku ietvaros būs iespēja šo sportisko "Audi" karavānu apskatīt arī klātienē. Par šo iespēju pasākuma organizatori vēlāk informēs atsevišķi.

Visplašāk – ar 20 vienībām – šajā pasākumā būs pārstāvēts jaunais "Audi R8" superauto, kas pirms gada tika prezentēts Ženēvas autoizstādē. Tas ir izstrādāts uz kopīgas platformas ar itāliešu superauto "Lamborghini Huracan" un tiek komplektēts ar 540 zirgspēku jaudīgu 5,2 litru V10 atmosfērisko dzinēju. Ar leģendāro "quattro" pilnpiedziņas sistēmu aprīkotais superauto no līdz 100 km/h paātrinās nieka 3,5 sekundēs un maksimāli sasniedz 323 km/h.

"Audi R" un "RS" modeļu izstrādē vācu inženieri izmanto autosportā gūto pieredzi. Rezultātā tiek radīti spēkrati, kuriem ir pielaide koplietošanas ceļiem, bet tajā pašā laikā nodrošina bezkompromisa veiktspēju. Viena no "R" un "RS" modeļu veiktspējas atslēgām ir leģendārā "quattro" pilnpiedziņas sistēma un sportiskai braukšanai pielāgotais pašbloķējošais diferenciālis.

Tāpat "Audi" sportiskie modeļi atšķiras ar citādu braukšanas elektroniskās stabilizācijas sistēmas regulējumu, kas pieļauj daudz azartiskāku braukšanas stilu, tajā pašā laikā nezaudējot drošības sajūtu.


Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form