BMW aplikācija arī Latvijā ļaus izmantot pakalpojumus virtuālajā vidē
Foto: Publicitātes foto

Jaunās savienoto automobiļu tehnoloģijas maina cilvēku un spēkratu savstarpējās attiecības - auto kļūst aizvien digitālāki, savienotāki un viedāki un tos var pielāgot individuālajām vajadzībām aizvien vairāk. Vienlaikus automašīnām kļūstot sarežģītākām, to funkcijām jābūt viegli saprotamām lietotājiem, tā ikgadējā Lisabonas "Web" samitā sacīja BMW grupas elektronikas vecākais viceprezidents Kristofs Grote.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Šo pieeju apliecina arī pēdējie BMW modeļi, kuros uzstādīta jaunākā BMW operētājsistēma "7.0". Tās pamatā ir pilnīgs fokuss uz autovadītāju, jo ekrāna un vadības funkcijas var pielāgot un izkārtot tieši tā, kā tas ir ērtāk viņam vai viņai. Vēl jo vairāk –, lai atjaunotu programmatūru, vairs nebūs jādodas uz servisu, bet tas būs izdarāms attālināti.

"Latvijā mēs arī esam spēruši soli uz priekšu plašākā tehnoloģiju izmantošanā, turklāt arī domājot par katra lietotāja individuālajām vajadzībām. Proti, novembrī esam nākuši klājā ar bezmaksas "Inchcape BMW Latvija" mobilo lietotni mūsu klientiem, kas pieejama gan "Android", gan "iOS" tālruņiem. Ar tās palīdzību BMW spēkratu īpašniekiem un "Inchcape Motors Latvia" BMW klientiem, kā arī jebkuram auto interesantam, būs iespēja piekļūt savam unikālajam BMW profilam jebkurā laikā un vietā," informē "Inchacape Motors Latvia" BMW tirdzniecības vadītāja Kristīne Nesaule.

Lietotne lieti noderēs, lai pieteiktu servisa vai auto mazgāšanas apmeklējumu, rezervētu testa braucienus, lasītu jaunākās BMW ziņas un jaunumus, kā arī saņemtu akciju piedāvājumus. Klientu ērtībai jaunumi lietotnē būs pielāgoti atbilstoši katra īpašnieka spēkrata modelim.

"Esam pārliecināti, ka "Inchcape BMW Latvija" mobilā lietotne ir līdz šim mūsdienīgākā un ar visplašākajām iespējām radītā aplikācija starp Latvijas auto dīleriem," stāsta Nesaule.

"Ikdienu būtiski atvieglos arī lietotnes funkcijas, kas ļauj pārskatīt ne tikai savas automašīnas riepu vai riteņu attēlus, bet arī to stāvokli. Papildu lietotājam ir iespēja digitāli piekļūt uzglabāšanas dokumentācijai," piebilst Nesaule.

Rūpējoties par klientu drošību, lietotne sniedz iespējas arī sazināties jebkurā diennakts stundā ar BMW "Mobile Care 24h Roadside Assistance" ārkārtas atbalsta centru visā Eiropā.

Tāpat lietotnē ir iespēja arī apskatīt automašīnas ražošanas statusu, ja klients izvēlas savām vajadzībām atbilstošu automašīnas komplektāciju, nevis iegādājas automašīnu no ražotāja noliktavas.

Vēl viens solis, ko BMW grupa ir spērusi pretī plašākai tehnoloģiju izmantošanai automobiļu ražošanā, ir sadarbība ar tehnoloģiju uzņēmumu "Critical Software", kopā izveidojot uzņēmumu "Critical TechWorks". Šā kopuzņēmuma uzdevums ir rūpēties par attīstību transportlīdzekļu savienojamību ar IT mākoņu tehnoloģiskajiem risinājumiem, kā arī nodrošināt produktu digitalizāciju un transformāciju mobilajās tehnoloģijās. Vienlaikus jaunā uzņēmuma mērķis ir piesaistīt nozares TOP talantus.

Visi šie soļi kopā veido BMW nākotnes vīziju par modernu auto – elegants eksterjers un interjers, modernas tehnoloģijas drošībai, funkcionalitātei un izklaidei, lai sniegtu komfortu autovadītājam un pasažierim.

"Inchcape BMW Latvija" bezmaksas aplikācijas pieejama "App Store" un "Google Play" veikalos.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Android BMW
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form