Foto: Twitter.com/INeed_AnAdult

Šonedēļ sociālos tīklus pāršalca fotoattēli un amerikāņu neizpratne, kādēļ uz kravas automobiļa platformas Vašingtonā tiek pārvadāts milzīgs Džeremija Klārksona galvas atveids un kastes ar citām viņa ķermeņa daļām – kājstarpi, rokām u.c. Viņa pārstāvētā automobiļa raidījuma "The Grand Tour" veidotāji atzinuši, ka tas ir reklāmas triks jeb partizānu mārketings.

Kā redzams soctīklos publicētajos attēlos, kravas auto platformas aizmugurējā daļā ir milzīgs Klārksona galvas atveids, kas novietots tā, ka raugās virsū aizmugurē braucošajiem. Tāpat uz šīs platformas ir kastes, uz kurām ir rakstīts "Džeremija kājstarpe", "Džeremija kreisās rokas delna" u.c. Kāds no vīterotājiem ir izbrīnīts, ka Klārksona kājstarpei ir atveltīta vesela milzīga kaste.

"The Grand Tour" veidotāji savā "Twitter" profilā atzinuši, ka tā ir reklāmas kampaņa, un publicējuši skices ar pārējo raidījuma vadītāju – Ričarda Hamonda un Džeimsa Meja – līdzīgām skulptūrām, kas arī dosies ielās tādā pašā veidā.

Bijušo "TopGear" ("Gāzi grīdā!") vadītāju jaunais raidījums "The Grand Tour" debitēja 18. novembrī "Amazon Prime" tiešsaistes servisā. Sākot ar šo mēnesi, raidījums būs oficiāli pieejams arī skatītājiem no Latvijas. Pagaidām gan "Amazon" nav precizējis, kad tieši un kādā veidā šī pieeja tiks organizēta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!