Foto: DELFI

Piektdien, 9. oktobrī, Rīgā, Biķernieku ielā 145, tika atklāts SIA "Autobrava" jaunais 7200 kvadrātmetru plašais autosalons un ar Dienvidkorejas autoražotāja "SsangYong" krosovera "Tivoli" prezentāciju atzīmēta šī autoražotāja atgriešanās Latvijas tirgū pēc septiņu gadu prombūtnes.

"Autobrava" salona atklāšanas pasākuma laikā interesentiem bija iespēja ne tikai tuvāk iepazīties ar kompakto krosoveru "Tivoli", bet arī doties testa braucienā ar "Autobrava" pārstāvēto auto zīmolu "Fiat", "Alfa Romeo", "Jeep", "Hyundai", "Suzuki", "Isuzu", kā arī "SsangYoung" automašīnām.

"Jauna autosalona atklāšana viennozīmīgi ir liels notikums un ļoti svarīgs mirklis "Autobravas" attīstībā. Atklāšanas pasākumā vēl nebijušā veidā varēja iepazīties ar mūsu pārstāvēto auto zīmolu automašīnām. Piemēram, Roberto Meloni dziedāja serenādi par "Alfa Romeo", bet dejotāji Agra Daņiļeviča vadībā caur deju iepazīstināja ar citiem auto zīmoliem. Šis autosalons ir piecu gadu darba auglis, ar ko lepojamies un ko saskatām kā jaunu sākumu turpmākai darbībai un attīstībai," stāsta "Autobravas" direktors Andris Sivickis.

Šī gada 1. augustā, pievienojot esošajam portfelim četrus jaunus auto zīmolus, "Autobrava" kļuva par vienu no lielākajiem auto dīleriem Baltijā. Uzņēmums auto tirgū darbojas jau piekto gadu un piedzīvo iespaidīgu un ilgstošu tirdzniecības un apgrozījuma kāpumu. 2014. gadā uzņēmums pārdeva 442 automašīnas, par 29% vairāk nekā 2013. gadā, laikā, kad jaunu automašīnu tirgus Latvijā kopumā pieauga tikai par 19%. Pērn "Autobrava" apgrozījums piedzīvojis gandrīz divas reizes lielāku kāpumu (par 89%) nekā 2012. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!