Foto: Publicitātes foto

Uzņēmums "Lieliska Dāvana" prezentējis savu jaunāko pakalpojumu – iespēju ar "Lamborghini" superauto izbraukt pa Biķernieku trasi. Tādējādi šī ir pirmā tāda veida iespēja Latvijā, jo līdz šim ar "Lamborghini" vai "Ferrari" interesentiem bija iespēja izbraukt tikai pa koplietošanas ceļiem.

Brauciens itāliešu superauto vispiemērotākajā vidē Latvijā – Biķernieku trasē – notiek ar "Lamborghini Gallardo" rodsteru, kas aprīkots ar 520 zirgspēku jaudīgu V10 dzinēju. Pilnpiedziņas superauto no vietas līdz 100 km/h paātrinās nieka četrās sekundēs un maksimāli spēj sasniegt 314 km/h.

Būtiski, ka ar šo "Lamborghini" var trasē braukt ne tikai kā pasažieris, bet gan arī pats sēsties pie stūres un mesties Biķernieku lielās autotrases līkločos. Ņemot vērā, ka šī ir sacīkšu trase, braukšanas ātruma ierobežojuma šeit nav – vienīgais ierobežojums ir paša spējas.

Jāņem gan vērā, ka pirmais aplis pašam pie stūres būs iepazīšanās aplis, kurā instruktors rādīs vietas, kur jāsāk bremzēt un kā pareizi izbraukt trajektorijas. Ar nākamo apli ātrumu jau var kāpināt atkarībā no tā, cik autovadītājs pats jūtas droši un cik daudz instruktors to ļauj, redzot jūsu spējas. Šim nolūkam saziņa notiek ar ķiverēs iebūvēto komunikāciju sistēmu.

Ja vēlas izbaudīt lielāku ātrumu, tad vislabāk izvēlēties būt pasažierim, jo tad jau ar pirmo apli "Lamborghini" vadītājs, kurš ir autosportists no Lietuvas, trasi brauc pēc iespējas ātrāk. Garākajās taisnēs ātrums pārsniedza 180 km/h, novēroja portāls "Delfi". Šāds ātrums ir salīdzināms ar speciāli autosacenībām pielāgoto spēkratu ātrumu šajā trasē.

Savukārt pagriezienos ķermeņa pārslodzes ir tādas, ka izstieptā rokā viedtālruni nenoturēsiet, lai uzņemtu selfiju vai filmētu braucienu.

Braukt pašam pie stūres vai labāk ļaut tikai izvizināt? Vislabāk jau šos abus variantus kombinēt. "Lamborghini" vadīt ir samērā vienkārši, gluži kā standarta automobili ar automātisko pārnesumkārbu. Turklāt autovadītājs sekvenciālās transmisijas pārnesumus var pārslēgt arī pats ar attiecīgajiem taustiņiem aiz stūresrata. Savukārt vismaz viens aplis pasažiera krēslā ļaus izbaudīt šī "Lamborghini" rodstera spēju robežas, kuras demonstrē pie stūres sēdošais autosportists.

Iespēja ar "Lamborghini" doties Biķernieku trasē maksā no 59 eiro (viens aplis kā pasažierim), bet iespēja pašam sēsties pie šī itāliešu superauto stūres un traukties trasē – no 149 eiro (divi apļi).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!