Foto: Latvijā prezentēts 'Alfa Romeo' sportiskais sedans 'Giulia'
Foto: DELFI

Sestdien, 12. novembrī, "Alfa Romeo" oficiālā pārstāvja "Autobrava" salonā Rīgā tika prezentēts ilgi gaidītais sportiskais sedans "Giulia". Tas bija apskatāms ne tikai standarta, bet arī īpaši sportiskajā 510 zirgspēku versijā "Quadrifoglio Verde" jeb vienkārši QV.

Interesanti, ka pasaules pirmizrādi "Giulia" modeļu saimē pirmā piedzīvoja tieši īpaši sportiskā 510 ZS versija QV. Parasti citi autoražotāji visupirms prezentē standarta modeli un tikai pēc tam, aptuveni gadu vēlāk tā "karsto" versiju. Tomēr "Alfa Romeo" stratēģija ar "Giulia" izrādījās pareiza – 510 ZS versija sacēla pamatīgu vētru presē, liekot cilvēkiem ar interesi gaidīt, kāda būs šī modeļa standarta, daudz pieejamāka versija.

"Alfa Romeo Giulia QV" izceļas ne tikai ar 510 ZS jaudas faktu. Itāliešu autoražotājs spējis šo veiktspēju sabalansēt tā, ka sportiskuma metrā – Vācijas leģendārajā Nirburgringas trasē – šis sedans izrādījās visātrākais no visiem šāda virsbūves tipa sērijveida spēkratiem, tostarp "BMW M3".

Tomēr nesen "Porsche" prezentēja "Panamera Turbo" un "Alfa Romeo" rezultātu pārspēja. Itālieši nepalika atbildi parādā, vēlreiz devās uz Nirburgringu un salika visu pa plauktiņiem – 510 ZS "Alfa Romeo Giulia" pārspēja arī jauno "Porsche" un joprojām ir visātrākais sērijveida automobilis ar četrām durvīm vācu "zaļajā ellē".

Prezentācijā Rīgā varēja apskatīt ne tikai nu jau leģendāro QV modifikāciju, bet arī "Giulia" standarta versijas, kas pieejamas ar civilāku raksturlielumu dzinējiem. Tāpat "Alfa Romeo" klubs uz prezentāciju bija sarūpējis gan šī modeļa klasisko versiju, gan arī klasisko "Giulietta". Kam 510 ZS ir par daudz vai sedans nav plānā, varēja aplūkot vēl vienu sportisko jauno "Alfa Romeo" – "4C" modeli.

"Alfa Romeo" automobiļu kontekstā par dizainu nekad nav bijis jāsūdzas. Līdz ar "Giulia" itālieši ir kārtīgi tēmējuši pa vāciešiem un interjera apdares materiālu un montāžas kvalitāte neliek vilties, novēroja "Delfi". Šajā ziņā "Alfa Romeo" pārspēj "Jaguar", kas joprojām jūtami interjera kvalitātē atpaliek no vācu lielā trijnieka – "Audi", BMW un "Mercedes-Benz".

Standarta versijā "Alfa Romeo Giulia" pieejama ar divu litru turbopūtes benzīna dzinēju, kas atkarībā no versijas attīsta 200 vai 280 zirgspēku. Tāpat pieejams 2,2 litru dīzeļmotors ar 150, 180 vai 210 ZS. Automobiļa cena ir no 33 490 eiro (ieskaitot PVN), savukārt 510 ZS versijā – no 69 990 eiro.

Prezentācijā Rīgā bija aplūkojams "Alfa Romeo Giulia QV" ar absolūti visu iespējamo papildu aprīkojumu, tostarp "Brembo" keramiskajām bremzēm (9200 eiro) un "Sparco" oglekļa šķiedras korpusa sēdekļiem ar alkantaras apdari (4338 eiro). Šāds līdz ūkai "nopakots" pasaulē visātrākais sērijveida sedans nesasniedz pat 100 tūkstoš eiro atzīmi.

Interesanti, ka daži klienti "Alfa Romeo Giulia" bija pasūtinājuši vēl pirms prezentācijas un tūlīt arī savus eksemplārus arī saņems. Pārējiem no darījuma noslēgšanas brīža jāgaida aptuveni trīs mēneši līdz spēkrata saņemšanai. Būtiski, ka 510 ZS versija paliek "Autobrava" salonā un būs apskatāma klātienē arī tiem, kuri uz prezentāciju netika.

Nākamgad gaidāms arī "Alfa Romeo Giulia" universālis.

Source

DELFI Auto

Tags

Alfa Romeo
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form