Foto: Publicitātes foto

Otrdien, 2. oktobrī, ar svinīgu pasākumu oficiāli prezentēts jaunais "Citroen Berlingo" modelis "Citroen" auto zīmola tirdzniecības un pilna servisa centrā "Karlo Motors", Rīgā.

Pasākums tika atklāts ar enerģisko perkusatīvās grupas "Samba de Riga" uzstāšanos. Viesiem un sadarbības partneriem bija iespēja cienāties ar dzērieniem no leģendārajiem "Citroen Type H" busiņem. Pēc svinīgās daļas viesi tika aicināti izmēģināt testa braucienu, kā arī iepazīties ar salona ekspozīciju.

"Citroen Berlingo" modelim ir 22 gadu vēsture un jaunais reprezentē tā trešo paaudzi. Franču autoražotājs ir modernizējis gan "Berlingo" dizainu, gan komforta līmeni, kā arī visas tā priekšrocības ir saglabātas un uzlabotas, neaizmirstot palielināt automašīnas ietilpību.

"Citroen Berlingo" pasaulē ir realizēts 1,7 miljonos vienību un ir otrs pārdotākais sava segmenta automobilis. Jaunais "Berlingo" tiks ražots "Citroen" rūpnīcās Spānijā un Portugālē.

Veicot "Berlingo" pircēja profila izpēti, "Citroen" noskaidroja, ka tā vidējais pircējs 80 procentos gadījumi ir vīrietis, kuram 88% gadījumu ir attiecības vai viņš ir laulāts, 68% ir bērni, un viņš ir aktīva dzīvesveida piekritējs.

Tāpat "Citroen" noskaidroja šī modeļa iegādes argumentus: 41% izvēlas "Berlingo" tā ietilpības dēļ, 25% praktiskuma dēļ, 21% uzskata "Citroen" un "Berlingo" kā sava segmenta līderi un 13% to izvēlas cenas dēļ.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!