Foto: Publicitātes foto

Otrdien, 19. jūnijā, "Peugeot" Latvijā prezentēja tikai šajā rudenī pārdošanā nonākošos jaunos modeļus – jauno sedanu ar kupejas siluetu "508" un minivenu "Rifter", vienlaikus atklājot to cenas mūsu tirgū.

Jaunais "Peugeot 508" modelis ir piedzīvojis radikālas izmaiņas, no tradicionālā četrdurvju sedana kļūstot par piecdurvju hečbeku ar kupejas siluetu. Ar jauno modeli ir izvirzīts mērķis piedāvāt bezkompromisu kvalitāti un segmentā labāko vadāmību, brauciena baudījumu un neskaitāmas tehnoloģiskas vadīšanas palīgsistēmas.

Jaunais "508" tiek piedāvāts sākot ar otro (līdz ar to būtiski bagātīgāku) aprīkojuma līmeni "Active", kas savukārt jau bāzes modelī tiek komplektēts ar 180 zirgspēku benzīna dzinēju un jaunākās paaudzes astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Šobrīd versijas ar manuālo pārnesumkārbu mūsu tirgū netiks piedāvātas. Līdz ar to jaunā "508" gadījumā netiek piedāvātas "ekonomiskās versijas", bet galvenokārt konkrētajam segmentam un prasīgam klientam atbilstoša komplektācijas. Jaunā "508" cena sākas no 27 700 eiro.

Jaunais "Peugeot 508" būs pārdošanā ar diviem dažādiem "PureTech" turbopūtes benzīna dzinējiem (180 un 225 ZS), kā arī trim dažādiem "BlueHDi" dīzeļa dzinējiem – 130 ZS, 160 ZS un 180 ZS. Vidējie degvielas patēriņa rādītāji sākas no 3,7 litriem uz 100 km, savukārt CO2 emisijas sākot no 123 g/km ar benzīna dzinēju un tikai 98 g/km ar dīzeļa dzinēju.

Nupat publiskotā "Peugeot 508 SW" universāļa cena salīdzinājumā ar kupeju-sedanu būs par 1200 eiro augstāka, un modelis ar universālo virsbūvi pārdošanā nonāks 2019. gada sākumā.

Savukārt jaunajam "Peugeot Rifter" salīdzinājumā ar tā priekšgājēju "Partner" ir mainījies ne tikai nosaukums. Viss modeļa dizains un funkcionalitāte ir pacelta jaunā līmenī, nodrošinot labāku lietošanas ērtību gan pilsētas, gan smagākos ceļa apstākļos.

Papildu mūsdienīgajam dizainam galvenā "Rifter" atšķirība ir savā segmentā lielāki 16" riteņi un augstāks klīrenss, kā arī vairāk apvidus modeļiem raksturīgas riteņu arku un sānu virsbūves aizsargdetaļas.

Jaunais modelis ir arī aprīkots ar "Peugeot i-Cockpit" vadītāja vietu, kas ir pazīstams no zīmola citiem modeļiem. "Peugeot Rifter" gan piecvietīgām, gan septiņvietīgām versijām ir pieejami divi virsbūves garumi. Vienlaikus aprīkojumā ietilpst vairākas jaunākās paaudzes tehnoloģijas un jaudīgi dzinēji.

Dabā un smagākos ceļa apstākļos palīdzēs papildinātā saķeres kontroles sistēma "Advanced Grip Control", īpašās "Mud & Snow" riepas un palīgsistēma kustības uzsākšanai slīpumā. Sadarbībā ar īpašo versiju izstrādātāju "Dangel" tiek piedāvāta arī četru riteņu piedziņa. Komercklientiem, kas lieto "Rifter" preču pārvadājumiem un darba braucieniem, ir pieejama arī N1 kategorija jeb mazā kravas furgona versija.

Jaunajam "Rifter" ir pieejami divu veidu benzīna dzinēji ar 110 un 130 zirgspēku jaudu, papildus trīs dīzeļa dzinēji ar 75, 100 un 130 zirgspēku jaudu, kas tiek kombinēti ar attiecīgi piecpakāpju un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai jauno astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

No šī brīža arī jaunais "Rifter" tiks piedāvāts, sākot ar otro jeb bagātīgāko aprīkojuma līmeni "Active" par cenu, sākot no 17 900 eiro (110 ZS "PureTech" benzīna dzinējs ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu). Versijas ar lielāku attālumu starp asīm, lielāku ietilpību un par veseliem 35 cm garāku virsbūvi cena būs par 1200 eiro augstāka.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!