Foto: DELFI

Šonedēļ trīs dienu garumā "Porsche" oficiālajā pārstāvniecībā Rīgā klientiem un žurnālistiem speciālā pasākumā tika klātienē parādīts modernizētais "911 Carrera" modelis (991 – rūpnīcas indekss), kas pasaules debiju piedzīvoja septembrī Frankfurtes autoizstādē.

Būtiskākā modernizētā "Porsche 911 Carrera" modeļu atšķirība no līdzšinējiem ir tā, ka atmosfēriskos dzinējus aizstāj turbomotoru. Automobilis aprīkots ar trīslitru sešcilindru biturbo dzinēju, kas bāzes versijā attīsta 370 ZS (450 Nm), bet "Carrera S" modifikācijā – 420 ZS un 500 Nm. Tādējādi abās versijās salīdzinājumā ar atmosfērisko veiktspēja palielināta par 20 ZS un 60 Nm.

Dzinēji sajūdzami vai nu ar septiņpakāpju manuālo vai tāda paša pārnesumu skaita sekvenciālo PDK pārnesumkārbu. No vietas līdz 100 km/h bāzes modelis ar papildus aprīkojumā pieejamo "Sport Chrono" pakotni paātrinās 4,2 sekundēs – par 0,2 s ātrāk nekā priekštecis. Savukārt "S" modifikācija – 3,9 sekundēs (arī par 0,2 s ātrāk nekā versija, kuru tā aizstāj). Maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 308 km/h.

Neskatoties uz veiktspējas pieaugumu, degvielas ekonomija ir tikai uzlabojusies. Pēc ražotāja apgalvojuma, modernizētais spēkrats vidēji patērēs 7,7 litrus benzīna uz 100 km, kas ir par 12% labāks rezultāts nekā iepriekš.

Modernizētajam "Porsche 911 Carrera" ir uzstādīts jauna dizaina stūresrats, uzlaboti amortizatori un PASM šasija turpmāk būs jau standarta aprīkojumā. Vizuāli automobilis atšķiras ar modernizēta dizaina priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem, buferiem un riteņu diskiem. Savukārt uzlabotā multimediju sistēma ar septiņu collu skārienjutīgo ekrānu atbalsta arī "Apple CarPlay".

Salonā izstādītais (un attēlos redzamais) "Porsche 911 Carrera" maksā 120 898 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!