Foto: Publicitātes foto

Nedēļas nogalē Rīgā svinīgā pasākumā tika atklāts atjaunotais "Volvo" autocentrs, kurš tapis atbilstoši jaunajam "Volvo Retail Experience" standartam.

Atjaunotais "Volvo" autocentrs tapis nepilna pusotra gada laikā. Autosalons ir veidots atbilstoši augstākajiem "Volvo" kvalitātes standartiem ar salona kopējo platību gandrīz 700 m2. Autosalona modernizācijā ieguldītais investīciju apjoms sasniedz 870 000 eiro.

Salons pieredzējis ievērojamas izmaiņas un uzlabojumus dizaina, plašuma un funkcionalitātes ziņā. Pārmaiņas ir skārušas ne tikai autosalona ārējo izskatu, bet arī servisa darbu. Drīzumā "Volvo" automašīnu īpašniekiem būs iespēja uzrunāt savu servisa meistaru tieši un bez starpniekiem.

Tāpat autocentrā būs pieejamas vairākas specializētās zonas: plaša klientu atpūtas zona, kas vizuāli būs nodalīta no pārējā autosalona, atsevišķa zona, kurā būs pieejami aksesuāri un dzīvesstila produkti, "Car Studio", kurā pārskatāmi tiks izvietoti krāsu un salona apdares elementi, kā arī būs iespējams izvēlēties savu nākamā "Volvo" vizuālo koptēlu.

Vienlaikus paredzēts, ka salonā izvietotās automašīnas tiks aprīkotas ar atbilstošas jaudas elektrības pieslēgumu, kas ir saistīts ar "Volvo" paziņojumu līdz 2025. gadam saražot miljonu ar elektrību darbināmu vai hibrīda automobiļu.

"Vēlamies apliecināt, ka "Volvo" ir citāda, taču līdzvērtīga izvēle vācu "premium" klases auto zīmoliem. Tāpēc uzskatām, ka izvirzītais mērķis iekļūt TOP-3 pārdotāko "premium" klases auto zīmolu vidū ir sasniedzams jau tuvāko gadu laikā," uzsver "Mūsa Motors Rīga" direktors, "Volvo" zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Lai arī atjaunotajā "Volvo" autosalonā tirdzniecībā tiks izvietotas tikai jaunas "Volvo" automašīnas, plānots, ka tuvākajā laikā blakus salonā tiks pārstāvēts arī "Volvo Selekt" zīmols, piedāvājot iegādāties mazlietotas "Volvo" automašīnas ar garantiju.

"Jau daudzus gadus lietotas "Volvo" automašīnas ieņem otro vai trešo pozīciju pēc importēto auto skaita. Tas nozīmē, ka "Volvo" vieglās automašīnas ir ļoti populāras ne tikai jaunu automašīnu, bet arī mazlietotu sektorā. Tomēr, lai arī ar katru gadu pieprasījums pēc "Volvo" automašīnām kāpj, "Volvo Cars" pārdošanas potenciāla apjomi vēl nav sasniegti," uzsver Ozoliņš.

"Mūsa Motors Rīga" ir dibināts 1993. gadā un ir viena no pirmajām kompānijām, kas nodarbojas ar dažādu marku jaunu un mazlietotu automašīnu tirdzniecību. Šobrīd uzņēmums ir "Renault", "Volvo" un "Dacia" markas automašīnu oficiālais pārstāvis Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!