Foto: Publicitātes foto
Dienvidkorejas autobūves uzņēmums "Hyundai Motor Co." trešdien paziņoja par luksusa klases automašīnu zīmola "Genesis" ieviešanu, tādējādi cenšoties palielināt savu klātbūtni šajā strauju izaugsmi piedzīvojošajā tirgū.

Kompānija norāda, ka "Genesis" zīmols līdz 2020. gadam tirgū laidīs četrus jaunus modeļus, tostarp ietilpīgu sedanu, kuru paredzēts prezentēt jau nākamajā mēnesī.

Zīmols nosaukumu ieguvis no "Hyundai" tirgū jau piedāvātā modeļa "Genesis".

Autoražotājs pēdējos gados uzlabojis luksusa segmenta automašīnu piedāvājumu, ietverot "Genesis" un "Equus" modeļus, tādējādi cenšoties atbrīvoties no tēla kā lētāka alternatīva tādiem lielākiem konkurentiem kā "Toyota".

"Luksusa klases automašīnas veido vien 10% no globālā tirgus, taču šis sektors vada nozari tehnoloģiju un dizaina ziņā," norāda "Hyundai".

Uzņēmums vēsta, ka uz zīmola jaunajiem automobiļiem netiks izvietots "Hyundai" uzraksts, bet gan vienkārši "Genesis" logo - līdzīgi kā "Toyota" luksusa segmenta zīmolam "Lexus".

"Hyundai" kopā ar māsasuzņēmumu "Kia Motors" ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!