Darbs pie "Lanciare" projekta tika uzsākts pirms aptuveni 10 gadiem. Šobrīd itāliešu speciālisti ir nonākuši jau pie aeromobiļa gala versijas. Pēc autoru ieceres, četrvietīgais automobilis būs izgatavots uz hroma-molibdēna rāmja bāzes. Ar rāmja izstrādi šobrīd nodarbojas Kalifornijas kompānija "Armada Engineering", kas specializējas bezceļu bagiju konstruēšanā.
Šim superauto būs regulējama balstiekārta, kas nosēšanos padarīs komfortablāku, bet braukšanu pa sauszemi – sportisku. Tāpat spēkratam būs maināms virsbūves klīrenss atkarībā no izvēlētā ceļa seguma. Tas būšot piemērots ne tikai ātrai braukšanai pa asfaltu, bet arī braukšanai apvidū.
"Lanciare" būs savāžami spārni, kuru plētums būs vairāk nekā astoņi metri. Braucot pa sauszemi, alumīnija spārni tiks savāzti zem superauto grīdas un atkal izplesti, pirms aeromobiļa pacelšanās gaisā. Ar kādu spēka agregātu būs aprīkots automobilis, pagaidām netiek atklāts, visticamāk, tam būs hibrīda agregāts.
Braucot pa sauszemi, "Lanciare" varēs izmantot tikai elektromotoru, kas visdrīzāk būs aizgūts no "Tesla" elektromobiļiem. Savukārt lidošanai gaitā inženieri izmantos divus kompaktus reaktīvos motorus, kas novietoti transportlīdzekļa aizmugurējā daļā. Bez atkārtotas degvielas uzpildes "Lanciare" spēs nolidot līdz 1300 kilometru distanci.