Klārksona jauno raidījumu atklās ar visdārgāko sižetu TV vēsturē
Foto: Publicitātes foto

Jauno automobiļu raidījumu "The Grand Tour", ko vada bijušās "TopGear" ("Gāzi grīdā!") zvaigznes Džeremijs Klārksons, Ričards Hamonds un Džeimss Mejs, atklās ar vērienīgu sižetu, kura filmēšanā tika iztērēti 2,5 miljoni sterliņu mārciņas (2,9 miljoni eiro), vēsta britu izdevums "The Sun".

"The Grand Tour" raidījumu 18. novembrī atklās ar grandiozu sižetu "Mad Max" filmas stilā, kurā tā trīs vadītāji tuksnesī Kalifornijā brauc katrs ar savu "Ford Mustang", bet viņus pavada 150 citi auto, tostarp "Bugatti Veyron" un "Rolls-Royce", sešas lidmašīnas un 2000 akrobātu. Tas būšot visdārgākais sižets TV vēsturē.

Lai arī "The Grand Tour" budžetu "Amazon" nekad nav publiski komentējis, ārvalstu mediji lēš, ka "TopGear" trijotne ar "Amazon" noslēgusi 160 miljonu mārciņu (183 miljoni eiro) līgumu uz trim gadiem – par 36 raidījuma sērijām, kas ir aptuveni pieci miljoni eiro par katru raidījuma sēriju un tas esot vairāk nekā jebkad "TopGear" saņēma filmēšanai no BBC.

Tags

Amazon BBC Džeremijs Klārksons Mad Max TopGear

Comment Form