Klārksons atklājis sava jaunā automobiļu raidījuma nosaukumu
Foto: AFP/Scanpix

Bijušie "TopGear" ("Gāzi grīdā!") raidījuma vadītāji Džeremijs Klārksons, Ričards Hamonds un Džeimss Mejs beidzot izvēlējušies nosaukumu savam jaunajam automobiļu raidījumam un atklājuši to arī publiski – jauno britu trijotnes raidījumu sauks "The Grand Tour".

Klārksons informējis savus sekotājus, ka raidījuma sērijas katru reizi tiks filmētas citā pilsētā, līdzīgi kā "TopGear" savulaik tika filmēts studijā. Raidījums ēterā nonāks katru nedēļu interneta servisā "Amazon Prime", sākot ar šo rudeni.

Iepriekš bija izskanējusi informācija, ka jauno raidījumu sauks "Gear Knobs", kuru reģistrēja Klārksonu pārstāvošā juridiskā kompānija. Tomēr drīz vien pēc šīs izskanējušās informācijas Klārksons noliedza, ka tāds būs jaunā raidījuma nosaukums. Šobrīd Klārksons atklājis, ka "Gear Knobs" patiešām bijis viens no variantiem, tomēr bažas esot bijušas par iespējamo tiesvedību ar raidsabiedrību BBC, kurai joprojām pieder "TopGear" nosaukums un "Gear Knobs" ir pārāk līdzīgs tam.

Bijušie "TopGear" vadītāji parakstīja vienošanos par jauna automobiļu raidījuma veidošanu vēl pērnā gada vasarā. Līgums noslēgts uz trim gadiem, kā ietvaros tiks uzņemtas 36 raidījuma sērijas. Pēc neoficiālās informācijas, šis projekts "Amazon Prime" izmaksājis 250 miljonus dolāru (219 miljonus eiro).

Tags

Amazon BBC Džeremijs Klārksons TopGear

Comment Form