Foto: Publicitātes foto

Tuvākajā nākotnē "Lancia" automobiļu marka pametīs Eiropas tirgu – tās jaunākie automobiļi būs pieejami tikai Itālijā. Turklāt "Lancia" piedāvājumā paliks tikai viens vienīgs modelis, intervijā Itālijas izdevumam "La Repubblica" atklājis koncerna "Fiat" priekšsēdētājs Serdžio Markione.

"Lancia" piedāvājumā paliks tikai piecdurvju hečbeks "Ypsilon", bet piecdurvju "Delta" un "Chrysler" markas modeļu klonu ("Thema", "Voyager" un "Flavia") ražošana tiks pārtraukta.

Jaunākās paaudzes "Lancia Ypsilon" debitēja 2011. gada pavasarī Ženēvas autoizstādē. Automobilis pieejams ar kādu no diviem benzīna dzinējiem – 0,9 vai 1,2 litru agregātu, kā arī 1,3 litru turbopūtes dīzeļmotoru un 1,2 litru dzinēju, kas darbojas ar sašķidrināto gāzi.

2013. gada beigās tika ziņots, ka "Lancia Ypsilon" iegūs sportisko modifikāciju "HF", kas iegūs aptuveni 150 līdz 160 zirgspēku jaudīgu četrcilindru benzīna turbomotoru. Neskaitot samērā jaudīgo motoru, "HF" versija atšķirsies arī ar sportiskāka regulējuma balstiekārtu un spēcīgākām "Brembo" bremzēm.

"Lancia" vietā "Fiat" koncentrēsies uz "Alfa Romeo" markas attīstību, kuru plānots radīt par sava veida itāliešu koncerna "seju" globālajā tirgū.

Pērn "Alfa Romeo" ražošanā ieviesa sportisko kupeju "4C", bet drīzumā gaidāma arī šī modeļa versija ar nolaižamo jumtu. Tāpat "Alfa Romeo" piedāvājumu tuvākajā nākotnē papildinās vidējas klases sedans "Giulia", kurš būs pieejams visā Eiropas tirgū. Jāatzīmē, ka "Alfa Romeo" gatavo virkni dažādu jaunu modeļu, ieskaitot kupeju, kompaktu un arī lielu apvidus automobili.

"Fiat" koncerns, kurā tuvāko trīs gadu laikā plānots investēt aptuveni deviņus miljardus eiro, savu turpmāko stratēģiju koncentrēs uz zemas un vidējas cenas segmenta automobiļu izstrādi, ieskaitot "Fiat 500" un "Panda" saimes modeļus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!