Latvijā prezentēts jaunais 'VW Passat' modelis
Foto: Publicitātes foto

Aizvadītās nedēļas ceturtdienā, 9.decembrī, "Volkswagen Centrs Rīga" telpās tika prezentēts jaunās, jau septītās paaudzes "Volkswagen Passat" modelis.

Centra direktors un SIA "Motors Latvija" valdes loceklis Agris Staņēvičs prezentācijā izteica prieku par to, ka tieši viņa pārstāvētā uzņēmuma klientiem pirmajiem Latvijā radusies iespēja iekāpt jaunās paaudzes "VW Passat" automašīnās.

Latvijā prezentēts jaunais 'VW Passat' modelis
Foto: Publicitātes foto

Popmūziķis un dīdžejs Normunds Rutulis ar kājas pieskārienu auto aizmugurei prezentācijā mēģināja tādā veidā piepildīt savu sapni: "Ja jaunā "Passat" bagāžas nodalījums atvērtos pats, tas lieti noderētu tad, kad abas rokas ir aizņemtas".

"Ne velti "VW Passat" dēvē par dienesta auto ar nevainojamu reputāciju," sacīja A.Staņēvičs: "Šis ir viens no iecienītākajiem vidējās klases automobiļiem". Pēc viņa teiktā, ņemot vērā to, ka šī ir jau septītā "VW Passat" paaudze, skaidrs, ka katra nākamā ir arvien labāka. Kopš 1973.gada tas pārdots 15 miljonos eksemplāru un tagad kļuvis vēl drošāks un degvielu taupošāks.

Latvijā prezentēts jaunais 'VW Passat' modelis
Foto: Publicitātes foto

Jau rakstījām, ka jaunais "VW Passat" ieturēts luksusa klases "VW Phaeton" modeļa stilā. Sedana garums sasniedz 4769 milimetrus (četru milimetru pieaugums salīdzinājumā ar priekšteci), bet universālis ir vēl par diviem milimetriem garāks. Abu "VW Passat" modifikāciju platums un augstums palicis bez izmaiņām.

Modernizēts arī interjers, kur uzstādīts jauns priekšējais panelis un mērinstrumentu panelis, sēdekļi un stūresrats, kā arī durvju apšuvums.

Latvijā prezentēts jaunais 'VW Passat' modelis
Foto: Publicitātes foto

"VW Passat" modelim tiks piedāvāta izvēle no astoņiem dzinējiem: četri benzīna motori ar tilpumu no 1,4- līdz 3,6-litriem un jaudu no 122 līdz 300 zirgspēkiem, četri dīzeļdzinēji – bāzes 1,6-litru agregāts ar 105 ZS un trīs divlitru motora versijas ar jaudu no 140 līdz 170 ZS.

Automobilim būs pieejama adaptīvā kruīza kontrole, dzinēja "Start&Stop" sistēma ar bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu, adaptīvie priekšējie lukturi, autovadītāja noguruma uztveršanas sistēma, kā arī bezkontakta atvēršanas sistēmu bagāžnieka vākam.

Sedana versijā tas maksās no 20 242 eiro (ieskaitot PVN), bet universāļa – no 21 167 eiro.

Source

Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form