Foto: Publicitātes foto

Latvijā tapis unikāls auto pārbūves projekts – Eiropā pirmais jaunās paaudzes "Mercedes-Benz" G-klases automobilis ar tūninga kompānijas "TopCar" izstrādāto "Inferno Carbon Matte" aerodinamisko elementu pakotni, bet šajā spēkratā iebūvētie aizmugurējie komforta sēdekļi ir pirmie pasaulē jaunajai G-klasei, tādējādi apsteidzot tādus pasaulē pazīstamus "Mercedes-Benz" pārbūves uzņēmumus, kā "Brabus" vai "Klassen".

Šādu projektu speciāli klientam no Šveices realizējis Latvijas uzņēmums "Lucky Thirteen", kas specializējas ekskluzīvu automobiļu tirdzniecībā, restaurācijā un pārbūvē. Par pamatu šim projektam tika izmantota "Mercedes-AMG G63 Edition 1" modifikācija, kas maksā aptuveni 200 tūkstošus eiro. Savukārt "Lucky Thirteen" veiktā pārbūve lēšama aptuveni 80 tūkstošu eiro vērtībā.

"Mercedes" G-klases apvidnieks ir populārs auto modelis tūninga pasaulē, tomēr Latvijas uzņēmumam ir izdevies būt pirmajiem pasaulē, kuri publiski prezentē jaunajam modelim t.s. komforta aizmugurējos sēdekļus. Tas paredz standarta aizmugurējā "dīvāna" demontāžu, tā vietā uzstādot divus atsevišķus sēdekļus un centrālo konsoli, piemēram, kā "Maybach" limuzīnos. Sēdekļi ir novietoti par 15 centimetriem tālāk uz aizmuguri nekā standarta modelim, iegūstot vēl vairāk vietas pasažieru kājām.

Šie aizmugurējo pasažieru sēdekļi ir ne tikai elektriski regulējami un apsildāmi, bet arī ventilējami. Tāpat šajā automobilī "Lucky Thirteen" izstrādājis elektriski regulējamu kāju un muguras balstu. Tāpat kā priekšējiem, arī aizmugurējiem sēdekļiem ir ieviesta atmiņas funkcija un "Maybach" tipa vadība, kas ļauj aizmugurē, pa diagonāli no autovadītāja sēdošajam pasažierim aizbīdīt priekšējo sēdekli uz priekšu, lai iegūtu vēl vairāk vietas kājām.

Turklāt otrās sēdekļu rindas centrālajā balstā ir apsilde karstajiem dzērieniem un bezvadu uzlādes paliktnis viedierīcēm – šāda funkcija iebūvēta arī priekšā sēdošajiem. Lai vēl vairāk paaugstinātu pasažieru komfortu, bagāžas nodalījumā ir lietussargu turētāji un virsdrēbju pakaramie. Ar ādu ir pārvilktas visas plastmasas detaļas automobiļa interjerā, tāpat no ādas ir uzšūti arī visi paklājiņi.

Eksterjerā šis spēkrats atšķiras ar tūninga kompānijas "TopCar" izstrādāto "Inferno Carbon Matte" pakotni, kas tika prezentēta pavasarī notikušajā Ženēvas autoizstādē, un šis ir pirmais "Mercedes-AMG G63" spēkrats Eiropā, kam uzstādīti šie elementi. Tik operatīvi to izdarīt izdevies, jo latviešu "Lucky Thirteen" ir "TopCar" oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs.

"Inferno Carbon Matte" pakotne, kas ir pilnībā izgatavota no oglekļa šķiedras, ietver oriģināla dizaina priekšējo un aizmugurējo buferi, uzlikas riteņu arkām un sliekšņiem, motora pārsegu, kā arī difuzorus.

Lielas grūtības "Lucky Thirteen" sagādāja pareizā krāsu toņa piemeklēšana, jo modelis ir ļoti svaigs un auto krāsu izplatītāju katalogos tas vēl nav, bet "Mercedes-Benz" oficiālais izplatītājs Latvijā nespēja palīdzēt, jo tobrīd nebija krāsu paraugu šai pirmajai "G63" limitētajai modifikācijai. Tomēr pēc pašu eksperimentiem ar 32. piegājienu "Lucky Thirteen" izdevās atrast pareizo krāsojuma toni.

Vizuālās pārvērtības noslēdz 22 collu trīsdaļīgie riteņu diski un motora uzlabotā izplūdes sistēma ar paša "Lucky Thirteen" izstrādāta dizaina izpūtēja uzgaļiem.

"Lucky Thirteen" pārbūves procesā netiek izmainīti ražotāja parametri un tiek ievērotas visas rūpnīcas prasības, tādējādi klientam nav sarežģījumu ar autoražotāja garantiju un ikgadējo tehnisko apskati.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!