Latvijā uzsāk 'Audi' elektriskā apvidnieka 'e-tron' tirdzniecību
Foto: Publicitātes foto

Latvijā sākusies pilnībā elektriskā un sportiskā apvidus automobiļa "Audi e-tron" iepriekšpārdošana. "Audi e-tron" modeļa sākumcena Latvijā ir 82 650 eiro. Markas izplatītāja salonos jaunais "Audi e-tron" nonāks pavasarī.

"Audi e-tron" divi elektriskie dzinēji nodrošina jaudīgu elektriskā SUV gaitu. "Audi e-tron" nerada izmešus un pārvietojas teju bez skaņas. Automobiļa jauda sasniedz 300 kW (400 ZS), bet griezes moments, kuru var panākt sekundes laikā, ir 664 Nm. "Audi e-tron" 5,7 sekundēs spēj sasniegt ātrumu 100 km/h, savukārt elektroniski kontrolētais maksimālais ātrums ir 200 km/h. "Audi e-tron" bagāžas ietilpība ir 660 litri, kas šo automobili padara jo īpaši piemērotu garākiem pārbraucieniem.

Elektriskā pilnpiedziņa nodrošina izcilu vilces spēku un vadību jebkuros ceļa apstākļos un visos laikapstākļos. Lai sasniegtu maksimālu efektivitāti, lielākoties elektriskais SUV izmanto aizmugurējo dzinēju, tomēr, ja vadītājs vēlas sasniegt lielāku jaudu, elektriskā pilnpiedziņa pārdala griezes spēku uz priekšējo asi.

Izvēloties starp septiņiem "Audi drive select" profiliem, atkarībā no braukšanas un ceļa apstākļiem vai personīgajām interesēm, vadītājs var mainīt "Audi e-tron" raksturu. Pneimatiskā balstiekārta individuāli pielāgojas ceļa apstākļiem atkarībā no ātruma un vadītāja izvēles. Tās maina spēkrata augstumu līdz pat 7,6 centimetriem. Garos braucienos zemāks augstums uzlabo aerodinamiku, tādējādi iespējams nobraukt garāku ceļa gabalu.

Pēc uzlādes "Audi e-tron" var nobraukt vairāk nekā 400 kilometrus WLTP testa ciklā. Tas galvenokārt saistāms ar inovatīvo rekuperācijas sistēmu, kas nodrošina līdz pat 30% no nobraucamā ceļa garuma. Elektriskais apvidus automobilis var atjaunot enerģiju divos veidos: turpinot braukt, kad vadītājs atlaiž gāzes pedāli, vai bremzējot, kad ir nospiests bremžu pedālis. Abos gadījumos elektriskie dzinēji darbojas kā ģenerators un "Audi e-tron" kinētisko enerģiju pārvērš elektriskajā. Nozīmīgs faktors "Audi e-tron" augstajai efektivitātei ir arī aerodinamika.

Vairākas vadītāja asistenta sistēmas, tostarp standarta aprīkojumā iekļautais efektivitātes asistents, automobiļa vadīšanu padara vēl vieglāku. Padomi "Audi" virtuālajā mērinstrumentu panelī un automātiskā rekuperācija palīdz vadītājam panākt ekonomisku braukšanu. Sistēma izmanto radaru sensorus, kameru attēlus, navigācijas datus un "Car-to-X" informāciju, lai analizētu satiksmes vidi un maršrutu. Apvienojumā ar adaptīvo kruīza kontroles palīgu efektivitātes palīgs spēj plānot arī "Audi e-tron" bremzēšanu un paātrinājumu.

Source

DELFI Auto

Tags

Audi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form