Foto: Publicitātes foto

Šī gada pirmajos astoņos mēnešos "Lexus" automobiļu pārdošanas apjomi Latvijā kopumā auguši par 31%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn. "Lexus" zīmola tirgus daļa "permium" segmentā sasniegusi 11% no kopējā tirgus apjoma.

Vienlaikus audzis "WESS Auto Grupas" autosalona "Lexus Riga Airport" jaunu "Lexus" auto pārdošanas apjoms – 97% no visiem pārdotajiem jaunajiem "Lexus" automobiļiem ir hibrīdauto. Hirbīdauto pārdošanas apjomu īpatsvars norāda uz auto pircēju paradumu maiņu, dodot priekšroku apkārtējai videi draudzīgākiem tehnoloģiju risinājumiem.

Populārākie "Lexus" hibrīdauto Latvijā ir apvidnieki "RX" un "NX", kā arī "CT" un "IS" modeļi. Arī reprezentatīvie "Lexus LS" un "LC", kā arī nule prezentētais "Lexus UX" modelis ir pieejams ar hibrīda piedziņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!