Foto: Publicitātes attēli

"Peugeot" savam logotipam pievienojis saukli "Motion & e-Motion", kas atzīmē būtisku brīdi zīmola vēsturē un visu "Peugeot" automodeļu elektrificēšanu, sākot no 2019. gada. Ženēvas autoizstādē "dzirkstele tiks piešķilta" arī ikoniskajai "Peugeot" emblēmai – lauvai.

2010. gadā atzīmējot zīmola 200. jubileju, "Peugeot" logotipam pievienotais sauklis "Motion & Emotion" (latviski – kustība un emocija) nostiprināja uzņēmuma pozīciju starp lielākajiem autoražotājiem gan produktu, gan pakalpojumu ziņā. Tas ir virzījis inženieru un dizaineru sadarbību, kas ir bijusi raksturīga jau zīmola aizsākumos 1810. gadā, un veicinājis "Peugeot" ideju, ka automobiļa pieredzes pamatā vienmēr ir bijušas emocijas.

Pievienotais "e" atspoguļo zaļganzilo elektrības uzplaiksnījumu, simbolizējot "Peugeot" lomu pārejā uz jaunu enerģijas avotu. Ar saukli "Motion & e-Motion" jau tiek apzīmēti "Peugeot e-Legend Concept" konceptauto un uzlādējamie hibrīddzinēji, ar kuriem gada beigās tiks aprīkoti "Peugeot 3008", "508" un "508 SW" modeļi. Sākot ar šī gada Ženēvas auto izstādi, sauklis tiks izmantots visās valstīs un visos publicitātes materiālos: tiešsaistē, drukas materiālos, pasākumos, pārdošanas salonos, TV reklāmās un videoklipos.

Mainās arī pats "Peugeot" zīmola sūtnis – lauva. Pagājušā gada Ženēvas autoizstādē "Peugeot" dizaina laboratorijā tika prezentēta, īpaši par godu uzņēmuma emblēmas 160. dzimšanas dienai radīta, milzīga lauva, kas simbolizē lepnumu, spēku un pamanāmību. Šogad Ženēvā lauvas plūstošais tēls atdzīvosies ar zaļi un zili atstarojošiem gaismas efektiem. Līdz ar emblēmas elektrificēšanos zīmols pāriet jaunas enerģijas laikmetā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!