Foto: Publicitātes foto

Joprojām ražošanā esošais "Volkswagen Passat" turpina lieliska snieguma tradīciju un ir daudz uzticamāks par iepriekšējās paaudzes modeli. Tomēr vai šis modelis ir pilnībā bez trūkumiem un vājajām vietām?

Iepriekšējo paaudžu "Passat" modeļiem bija virkne kļūmju, kas nu jau ir vispārzināmas un kuru novēršana bieži izmaksā ne mazums naudas – rūsējoša virsbūve, eļļu rijoši motori vai niķojošās transmisijas – B8 paaudzes "Passat", kas tirdzniecībā ir vēl no 2015. gada, līdz šim sevi ir pierādījis kā daudz uzticamāku automobili par saviem priekštečiem.

Turklāt šīs paaudzes "VW Passat" cena ir nokritusies patīkami zemu. Tas saistīts ne tikai ar ilgajiem gadiem uz ražošanas konveijera, bet arī milzīgo spiedienu no konkurentu puses.

Šobrīd Latvijas populārākajā lietoto automobiļu pārdošanas portālā ir ap 150 sludinājumiem astotās paaudzes "Passat" spēkratu pārdošanai, lētākais no tiem maksā aptuveni 11 tūkstošus eiro, bet, pieliekot vēl pāris tūkstošus, var iegādāties cienījamu dīzeļa auto eksemplāru ar salīdzinoši nelielu nobraukumu un labu aprīkojumu. Ar benzīna motoru aprīkotie "Passat" maksās jūtami dārgāk.

Ietilpīgs un komfortabls

Būtībā astotās paaudzes "Passat" dizains nav īpaši mainījies kopš priekšteča, bet ar dažiem nelieliem uzlabojumiem modelis ir nopulēts līdz perfekcionismam. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli tas ir nedaudz platāks un zemāks, savukārt riteņu garenbāze ir palielināta par astoņiem centimetriem. Pirmajā acu skatienā būtiskākās atšķirības ir zemāka automobiļa priekšdaļa (slīpāks motora pārsegs), kā arī šaurāki priekšējie un aizmugurējie lukturi. Pasažieru salons ir ietilpīgāks, bet dizains tajā joprojām saglabāts konservatīvs un praktisks.

Tomēr tehniski ir viena ļoti būtiska atšķirība starp šo "Passat" un tā iepriekšējo paaudzi – B8 modelis ir izstrādāts uz

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!