Modernizētais 'Jaguar F-Pace' ar hibrīda tehnoloģijām ir ieradies Latvijā
Foto: Publicitātes foto

Vairāk izsmalcinātības, hibrīda tehnoloģiju un digitālo iespēju – ar tik bagātīgu bagāžu Latvijā ieradies modernizētais "Jaguar F-Pace" modelis. Apvidus automobilim ir pilnīgi jauns interjers ar jaunākās paaudzes "Pivi Pro" multimediju sistēmu, un plašā motoru gamma ietver arī triju veidu hibrīda sistēmas.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pirmo reizi "Jaguar F-Pace" ir ieviesta vieglā hibrīda (MHEV) tehnoloģija, kas ir pieejama komplektācijā ar divu litru četru cilindru benzīna un dīzeļa turbodzinējiem, kā arī abu degvielas veidu trīs litru sešu cilindru motoriem.

Tāpat kā citiem "Jaguar Land Rover" modeļiem, trīs litru benzīna dzinējam ir gan turbīna, gan kompresors. "F-Pace" benzīna dzinēji attīsta 247 līdz 395 zirgspēku jaudu, bet dīzeļa motori – no 161 līdz 296 ZS.

Daļējā hibrīda sistēmas tehnoloģija izmanto siksnas piedziņas startera ģeneratoru, lai atgūtu enerģiju bremzēšanas laikā. Šī enerģija tiek uzkrāta atsevišķā 48 voltu litija jonu akumulatorā un pēc tam izmantota, kad automobilis uzsāk braukšanu vai paātrinās.

Jaunais "F-Pace" uzlādējamais hibrīds (PHEV) ir aprīkots ar divu litru četru cilindru benzīna dzinēju apvienojumā ar 140 ZS elektromotoru: kopā tie attīsta 400 ZS jaudu un 640 Nm griezes momentu. Elektromotors enerģiju iegūst no 17,1 kWh litija jonu akumulatora, kas ļauj tikai ar elektroenerģiju nobraukt līdz pat 53 kilometriem (WLTP ciklā).

Uzlādējamais hibrīds automobiļa CO2 izmešus samazina līdz 49g/km, bet degvielas patēriņu – līdz 2,2 litriem uz 100 km. Savukārt jaudīgais spēka agregāts ļauj paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h sasniegt 5,3 sekundēs. Dīzeļmotori jaunajā modelī atbilst visstingrākajām ekoloģiskajām normām, ieskaitot "Euro 6d-Final".

"F-Pace" apvidus automobilis ir aprīkots ar astoņpakāpju automātisko transmisiju, kas vilkmi novada uz visiem četriem riteņiem. Viedā braukšanas dinamikas sistēma normālos apstākļos vilkmi novada uz aizmugurējiem riteņiem, bet nepieciešamības gadījumā spēj acumirklī to pārdalīt arī uz priekšējo riteņu asi atkarībā no braukšanas apstākļiem.

Tāpat uzlabota šā apvidus automobiļa šasija, lai labāk tajā integrētu elektrisko piedziņu un pilnvērtīgi izmantotu "Jaguar Drive Control" sistēmas jaunās iespējas.

Jaunajā "F-Pace" ir iekļauta "Jaguar" progresīvā borta elektronikas arhitektūra, kas atbalsta virkni jaunu tehnoloģiju, nodrošinot automobiļa gatavību nākotnei, pastāvīgu pieslēgumu internetam un atjauninājumus.

Priekšējā paneļa centrā ir integrēts 11,4 collu izliekta stikla HD skārienjutīgais ekrāns ar magnija sakausējuma rāmi, kas autovadītājam nodrošina mijiedarbību ar "Pivi Pro" multimediju sistēmu. Šai sistēmai ir atsevišķa strāvas padeve, līdz ar to tā aktivizējas, tiklīdz autovadītājs ir iesēdies automobilī.

"Pivi Pro" multimediju sistēmai jau standartā ir atbalsts "Apple CarPlay" un "Android Auto" funkcijām. Tā ļauj vienlaikus pieslēgt divus tālruņus ar "Bluetooth", kamēr automobiļa ārējā antena uzlabo sakaru signālu. Turklāt automobiļa programmatūras atjauninājumi ir pieejami bezvadu režīmā.

"Pivi Pro" jaunā divu SIM karšu tehnoloģija izmanto divus LTE sakaru modemus, ļaujot sistēmai veikt vairākas funkcijas vienlaikus, piemēram, lejupielādēt programmatūras atjauninājumus un straumēt mūziku vai kinofilmas, neupurējot straumēšanas kvalitāti. Jaunā komunikāciju tehnoloģija nodrošina arī nepārtrauktu pieeju sakariem arī garāku ceļojumu laikā, jo pastāvīgi skenē mobilo sakaru piegādātāju tīklus, kuri nodrošina spēcīgāko signālu.

Jaunais interjers ietver jaunu braukšanas režīmu vadības sviru, skaļruņu sietiņus ar lāzera gravīru, bet durvju logu vadības slēdži ir novietoti nedaudz zemāk ērtākai piekļuvei. Sēdekļu jaunais dizains nodrošina platāku sēžas zonu, jaunas masāžas funkcijas un lielāku apsildes un ventilācijas laukumu.

Gaiss "F-Pace" salonā tiek jonizēts, kas to atbrīvo no alergēniem un nepatīkamiem aromātiem. Sistēmā ir arī filtrs, kas nosprosto ceļu cietajām sīkdaļiņām un alergēniem.

Šajā tirgus segmentā pirmā aktīvā skaņas slāpēšanas sistēma pastāvīgi monitorē ceļa seguma radītās vibrācijas un kalkulē pretējas fāzes skaņas vilni, kas nepieciešams radītā trokšņa slāpēšanai automašīnas salonā. Tas nozīmē ne tikai klusāku automašīnas salonu, bet arī uzlabotu komfortu, jo mazina pasažieru nogurumu, ko izraisa ilga atrašanās zemu frekvenču troksnī. Aktīvā skaņas slāpēšanas sistēma interjeru izolē arī no nevēlamiem dzinēja radītajiem trokšņiem.

Tāpat kā līdz šim, "F-Pace" modelim ir plašs autovadītāju asistējošo sistēmu klāsts. Viens no jauninājumiem ir "Clear Exit Monitor", kas ar brīdinājuma signālu informē no automobiļa ārā kāpjošo autovadītāju un pasažierus par tuvojošos automašīnu vai velosipēdistu. Savukārt "Jaguar" jaunā "3D Surround Camera" tehnoloģija nodrošina augstāku izšķirtspēju un atvieglo automobiļa manevrēšanu stāvvietā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Jaguar
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form