Visi apgalvo, ka šogad Rīgā ar bedrēm ir tik traki kā nekad. Tieši tādēļ raidījums "Zebra" kārtīgi parakājās savā arhīvā un paskatījās, kā tad ar bedrēm Rīgā klājās pagājušajā gadsimtā. Izrādās, esam jau aizmirsuši, cik traki bija toreiz.

Piemēram, Kārļa Ulmaņa gatve 1995. gadā – uz tās bija izveidojusies tik dziļa bedre, ka tajā pilnā augumā var ielīst cilvēks, ko arī uzskatāmi "Zebra" vadītājs Pauls Timrots nodemonstrēja.

Tajā pašā gadā krustojums pie "Mēbeļu nama" – liela un asas kontūras bedre, kurā, pēc aculiecinieka teiktā, katru dienu riepu pārsit vai disku saliec pieci līdz desmit automobiļi.

Servisā pie rallija braucēja Andra Šimkus tiek demonstrēts "Opel", kam ir ne tikai pārsista riepa un salocīts riteņa disks, bet vēl arī salocīta stūres svira un pusass izsista no pārnesumkārbas. Šādu bojājumu remonts 1995. gadā izmaksājis 200 latu (295 eiro).

Savukārt Skanstes iela pirms gadiem 25 izskatījusies kā nomaļš lauku ceļš – ar nevienmērīgi asfalta segumu un viscaur bedrains.

Tāpat tiek parādīts video fragments no "Zebra" 1999. gada raidījuma, kur redzams uz Akmens tilta pie bedres mētājamies norauts automobiļa izpūtējs. Tāpat sižetā redzams viscaur bedrainais Salu tilta pārvads, kur bedres apbraucamas tikai pa braucamās daļas kreiso malu.

"Bedru Rīgā ir tik daudz, ka mēs varētu kā vecos krievu laikos, kad bija zīmes "Dziesmusvētki Rīgā – ātrums 40 km/h". Tagad jau pie visām iebrauktuvēm Rīgā varētu mierīgi pielikt zīmi "Rīgā ir bedres", un katrs, kas iebrauks bedrē, būs pats vainīgs," tālajā 1999. gadā raidījumā "Zebra" rezumēja Pauls Timrots.

Source

DELFI Auto

Tags

Bedres Pauls Timrots
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form